מסעדות, הזמנת מקום במסעדה, חיפוש והמלצות על מסעדות בתי קפה וברים בישראל
Skip Navigation Linksראשי > חדשות מבצעים ומבזקים מעולם המסעדות > עסקית צהריים חדשה בטשרניחובסקי 6

עסקית צהריים חדשה בטשרניחובסקי 6


מוקד הזמנת אירועים במסעדות
מסעדת ביסטרו-בר יין טשרניחובסקי 6 מציעה עסקה חדשה וייחודית לקהל מבקריה בימים אלו עם השקתו של תפריט עסקית צהריים חדש. בניצוחו של השף אייל מרון גובש תפריט ייחודי המציע מגוון של מנות בסגנונות בישול שונים ובמחירים אטרקטיביים.

במנות תפריט העסקית השונות מעניק השף איל מרון את האינטרפרטציה שלו לארוחת צהריים מהנה ורגועה באמצעו של יום העבודה העמוס בביסטרו תל – אביבי באווירה המיוחדת של תל אביב, עם חומרי הגלם הטריים המגיעים ישר משוק הכרמל הסמוך.

תפריט עסקית הצהריים החדש כולל מנה ראשונה לבחירה, מנה עיקרית ובחירה בין קפה לקינוח במחיר כולל של 65 ₪.
תפריט המנה הראשונה מציע בחירה בין מרק היום, סלט ירקות חסות, מלפפון, עגבנייה בשמן זית ולימון עם טחינה "היונה", סלט קיסר חסות ,קרוטונים, פרמג'ן ורוטב קיסר עם אנשובי, סלמון בכבישה עדינה עם סלט מלפפונים ויוגורט בשמיר ופרוסות בשר כבוש בעשבי תיבול ושמן זית.
תפריט המנה העיקרית יציע לסועדים מחבר מגוון בין מנות שחזה עוף במשרת שמן זית וחרדל ,עגבניות שרי וזיתיי קלאמטה מוגש עם אורז מלא וירקות אפויים, המבורגר מאנטריקוט עם פרמג'ן ובצל מטוגן על חצי לחמנייה מוגש עם פרוסות עגבניה, בצל סגול, שניצל פרמג'ן בעגבניות מוגש עם תפו"א קריספי, תבשיל עוף ביין אדום וסלקים מוגש עם פירה נקניקיות מבשר לבן , עגל ופיקורינו מוגשות עם פירה,כרוב סגול בחומץ בן יין, פפרדלה (פסטה טרייה רחבה) פטריות עם מחית כמהין ונגיעת שמנת, בף בורגיניון –תבשיל בשר ביין אדום וירקות מוגש עם פירה (82 ₪) פילה דג היום צרוב במחבת מוגש עם תוספת משתנה, סטייק היום (בשר מקומי) מיושן מוגש עם תפו"א קריספי.
לקינוח הארוחה תעמדו לסועדים הבחירה בין קפה לבין קינוח קטן של קרם ברולה לבנדר, שטרוייזל תותים או טארט שוקולד.

טשרניחובסקי 6
טשרניחובסקי 5, תל אביב