מסעדות, הזמנת מקום במסעדה, חיפוש והמלצות על מסעדות בתי קפה וברים בישראל
Skip Navigation Linksראשי > חדשות מבצעים ומבזקים מעולם המסעדות > סניף חדש באשדוד לפראג הקטנה

סניף חדש באשדוד לפראג הקטנה


מוקד הזמנת אירועים במסעדות
פראג הקטנה, רשת הברים הצ'כים משיקה סניף חדש באשדוד.
הסניף החדש שוכן בחוף לידו ויהיה פתוח בכל יום החל מהשעה 17:00 ועד אחרון הלקוחות. בימים אלה פתוח להרצה.
פראג הקטנה מציעה למבלים בה תפריט בירות עשיר, תפריט אוכל צ'כי אותנטי ואווירה שמחה וחמה.

גם בסניף החדש, נשארים נאמנים לתפריט של הרשת עם אותן מנות אהובות ועם תפריט האלכוהול העשיר. גם המחירים נשארים אחידים לכל הסניפים. האוכל של פראג הקטנה מביא אל הסועדים אוכל צ'כי אמיתי- עסיסי, דשן וייחודי, אוכל ביתי משביע שכיף לאכול. המנות מוגשות בנדיבות יוצאת דופן ובמחירים נוחים במיוחד.

בין המנות בתפריט: מתאבנים צ'כיים- ממרח צ'כי- ממרח גבינות עם שום, מוגש עם סלאמי לבן, חמוצים ולחם- 31 ₪, סמז'ני הרמלין- פרוסת גבינת קממבר, מצופה פירורי לחם ומטוגנות, מוגשת עם קונפיטורת אוכמניות וסלט- 37 ₪. נקניקיות בקר, הודו או חזיר- לבחירה, מוגש עם פירה תפו"א וכרוב כבוש או ירקות ולחם עם חזרת וחרדל דיז'ון- 41 ₪, גולש מדארסקי- נתחי בשר בקר, עם כרוב חמוץ ושמנת חמוצה. מוגש עם קנדליק- 47 ₪, סקאנא- בשר חזיר קצוץ ומתובל צלוי לאט, ממולא ביצה ומעל רוטב פראג תוצרת בית. מוגש עם פירה תפו"א - 44 ₪, סטייק הובבז'י- נתח אנטריקוט עם עצם משקל 300 גרם מלא טעם וריח. מעל ביצה מטוגנת במחבת. מוגש עם תוספת וסלט- 82 ₪, סמצ'ני סיר- פרוסות גבינה הולנדית צהובה, מצופות פירורי לחם ומטוגנות טיגון עמוק. מוגשות עם תוספת וסלט- 45 ₪, סמז'נה יאטרה- כבדי עוף מתובלים, מצופים פירורי לחם ומטוגנים טיגון עמוק- 47 ₪ ועוד.
לצד תפריט האוכל, בפראג הקטנה 14 סוגי בירה מהחבית-בירות לאגר, חיטה, סטאוט וסוגים ייחודיים נוספים. בתפריט הבירות המובחרות של צ'כיה וגם בירות מגרמניה, אוסטריה, בלגיה ואירלנד. כמו במבשלות המסורתיות בצ'כיה, ששומרות על מסורת מקצועית ותרבותית של מאות שנים, כך גם בפראג הקטנה מקפידים על קלה כחמורה בכל הקשור לטיפול בבירה, אחזקתה בחביות המתאימות ובתנאים מדויקים.