מסעדות, הזמנת מקום במסעדה, חיפוש והמלצות על מסעדות בתי קפה וברים בישראל
Skip Navigation Linksראשי > חדשות מבצעים ומבזקים מעולם המסעדות > סוכות גורמה בסוכה של באגסי

סוכות גורמה בסוכה של באגסי


מוקד הזמנת אירועים במסעדות
תפריט טעימות גורמה ב- 79 ₪ לסועד
במהלך סוכות תציע הבאגסי ארוחה מיוחדת שתוגש בסוכת המסעדה שתוקם ברחבת החצר על שדרות וושינגטון במחיר חגיגי של 79 ₪ לסועד. בתפריט ראשונה לבחירה, עיקרית וקינוח.

ראשונות לבחירה: מאפה פילו וגבינות ברוטב צזיקי יוגורט \ כדורי כרישה ופטה "תורכית" ברוטב יוגורט שמנת \ פטה כבדים במרמלאדת תפוחים מוגש עם טוסטונים \ שלושה סיגרים ממולאים בבשר טלה על סלט עגבניות ובצל עם טחינה \ סלט עלים וגבינת עיזים "ראש השנה" עם גרגרי רימון, תמרים טריים ואגוזים בויניגרט תפוחים (בתוספת 15₪) \ סלט עלים, בלו צ'יז ו"אגסים ביין" עם תפוחים חמוצים ואגוזים מקורמלים (בתוספת 15₪) \ קרפצ'ו פילה בקר בבלסמי דבש עם שלושה טוסטונים ופסטו (בתוספת 15₪) \ מרק בשר תימני (בתוספת 15₪) \ מרק קובה סלק (בתוספת 15₪) ועוד..

עיקריות לבחירה : קדירת בשר ביין ובהרט על אורז פראי שחור לבן, פטריות וברוקולי \ שיפודי פרגית ביין לבן ותבלינים מוגשים עם אצבעות בטטה פריכות וטחינה \ ערמת כבדים בריבת בצל וצ'ילי, על לחמניית המבורגר "קראסט" בתוספת צ'יפס כפרי וסלט עלים \ המבורגר 250 גרם מנתחי בשר טרי הנטחנים במקום, מוגש עם צ'יפס וסלט קולסלאו של עלים ותפוחים ברוטב איולי צ'ילי לימוני \ מחבת ירקות: בטטה, פטריות, בצל, קולרבי, כרובית וברוקולי ביין לבן, שום ומוסקט מוקרמים בשמנת ופרמז'ן \ פסטה פנה עם בטטות ובצל מקורמל ברוטב שמנת וגרמולטה \ טאג'ין של שוקי עוף וארטישוק ירושלמי בזעפרן, לימון וצ'ילי מתוק מוגש על "קוסקוס" קינואה (בתוספת 20₪) \ תבשיל אהבה- נתחי בשר טלה ובשר עגל במרלו ופורט על פירה קונפי שום וירקות ירוקים (בתוספת 20₪) ועוד..

אחרונות: מלבי במרקחת פירות יער \ פנקייקס עם פרות העונה, קרמל תפוחים וגלידה או סורבה \ מוס שוקולד בלגי אישי \ עוגת תפוחים אמריקאית חמה וגלידת וניל (בתוספת 10₪) \ עוגת גבינה ופירות יער (בתוספת 10₪)

באגסי
דרך שלמה 44, מתחם רביעיית פלורנטין, תל אביב