מסעדות, הזמנת מקום במסעדה, חיפוש והמלצות על מסעדות בתי קפה וברים בישראל
Skip Navigation Linksראשי > חדשות מבצעים ומבזקים מעולם המסעדות > חודש ילדים במסעדת אוונגרד

חודש ילדים במסעדת אוונגרד


מוקד הזמנת אירועים במסעדות
מסעדת אוונגרד יוצאת במהלך חודש אוגוסט בפעילות לילדים, המקדמת את חווית הבילוי המשפחתית ומציעה תפריט המותאם לכל אחד מבני המשפחה. הדיינר האמריקאי, המציע תפריט מגוון לאורך כל השנה, מזמין את הדור הבא בכל משפחה- לאכול את הדברים שהם הכי אוהבים וליהנות מזמן הבילוי המשותף. במהלך החודש, יוגש קינוח חינם לכל מנת ילדים שתוזמן לשולחן, מנת ילדים שנייה שתוזמן לא תחויב ופעילויות שונות יוצעו לילדים.

כל ילד שישב עם משפחתו במסעדת אוונגרד במהלך חודש אוגוסט, יקבל בלון, פלייסמנט משחקים וקופסת צבעים. כך יוכלו המבוגרים לצפות במשחקי הספורט המשודרים מכל העולם אל מסכי הפלזמה הענקיים הפזורים במסעדה ואילו הילדים יוכלו להעסיק את עצמם בציור ובצביעה.
כל ארוחת ילדים שנייה שתוזמן בימי חול החל מהשעה 16:00 ובמהלך כל הסוף שבוע בכל שעות היום- לא תחויב ובנוסף- בהזמנת אחת ממנות הילדים שמציע תפריט מסעדת "אוונגרד", תוגש הפתעה אטרקטיבית במיוחד עבור הילדים: כדור שוקולד וגלילית שיגיעו בתוך קופסת הפתעה מעוצבת עם צעצוע משתנה.

מסעדת "אוונגרד" מברכת את חווית הבילוי עם המשפחה ומקדמת אותה בעזרת תפריט ילדים אטרקטיבי ומגוון, ובעזרת עיצוב המקום- שהרחבה הסגורה שלו מאפשרת לילדים לשחק בבטחה, ואילו האקווריום הענק המוצב במרכזו- מושך את תשומת ליבם.

אוונגרד
הברזל 3, תל אביב 03-6480082
אבא אבן 10 הרצליה פיתוח (מגדלי אקרשטיין) 09-9726188