מסעדות, הזמנת מקום במסעדה, חיפוש והמלצות על מסעדות בתי קפה וברים בישראל

פתיחת הקיץ ב-HENRY


מוקד הזמנת אירועים במסעדות
לאחר השיפוצים: חוגגים שבועות ואת פתיחת הקיץ ב-HENRY

ב-HENRY, מגה בר ברחובות, יצאו לשיפוצים קדחתניים לקראת אירועי הקיץ (בין התאריכים 6-18.5). ביום רביעי, 19.5, בליין 'קרחת', ישוב המגה בר של סמדר ויטורי לפעול בהפקת שבועות ייחודית עם דיג'יי שרון גדסי על הפלטות, אבטיח ללא תחתית ורקדניות על הבר.

חגיגת שבועות והפקות קיץ בלתי נשכחות, ייערכו מיד לאחר סיום השיפוצים ב"הנרי מגה בר" ברחוב אופנהיימר 10 ברחובות, החל מה-19 בחודש. אז מה, לא תבואו?

יום רביעי, 19.5.2010, ליין קרחת בניחוח שבועות
רגע לפני שחג השבועות מתעופף לו, ליין 'קרחת' בניצוחם של היח"צנים: טל חרמון, יוסי שוקרי ושי בנישו מצדיעים לחג הביכורים: הברמנים עם לבוש לבן וטנא על הראש, ימזגו לכם פינוקי אלכוהול, מגה D.J שרון גדסי ינגן, כהרגלו, מוסיקת אלקטרו ולהיטים וקרטיבים שיבשרו את בוא הקיץ יחולקו חופשי.

ביום חמישי, 20.5.2010, ליין החברים
ליין החברים של סמדר- הביג בוס של ה"הנרי", סמדר ויטורי, מקבצת את כל החברים הטובים של עולם הבילוי במקום הנכון ובזמן הנכון לערב שפותח רשמית את עונת הקיץ עם מגה D.J אלעד עדי בלהיטים מכל הזמנים. בתכנית: רקדניות על הבר, קרטיבים חופשי ואבטיח ללא תחתית.

ביום שישי, 21.5.2010, ליין "שמחים בשישי"
שמח בליין של היחצ"ן אליקו דייגו: מקבלים את השבת עם מאיה סימנטוב, הדיווה של עופר ניסים, בהופעה מטורפת פלאס מוסיקת אלקטרו ולהיטים מבית היוצר של מגה D.J שרון גדסי, גאדג'טים מיוחדים, רקדניות על הבר וקרטיבים חופשי.

לכל האירועים מומלץ להזמין מקומות מראש
פתיחת דלתות- 22:00

הנרי
אופנהיימר 10, רחובות
08-9314155