מסעדות, הזמנת מקום במסעדה, חיפוש והמלצות על מסעדות בתי קפה וברים בישראל
Skip Navigation Linksראשי > חדשות מבצעים ומבזקים מעולם המסעדות > חדשות מבית קאזה דו ברזיל

חדשות מבית קאזה דו ברזיל


מוקד הזמנת אירועים במסעדות
קרנבל של בשרים אצלך בבית במיוחד לקראת קיץ 2010

מסעדת 'קאזה דו ברזיל' השוכנת באזור התעשייה הישן שבראשון לציון, משיקה תפריט משלוחים חדש הכולל בין היתר, מגוון בשרים על האש, מנות ילדים, סלטים, קינוחים ועוד שלל טעמים וניחוחות ברזילאים. כל המנות מוגשות עם שתי תוספות לבחירה.

לאחר חורף קר שעבר עלינו וקצת לפני חודשי הקיץ החמים וריח המונדיאל שבאוויר, מציעה מסעדת 'קאזה דו ברזיל' תפריט משלוחים קולינארי מגוון, קליל ומוזל בו ניתן למצוא את המנות הבאות:
מנה ייחודית!!! חגיגה ברזיאלית צ'ורוסקוריה– 1 ק"ג של בשרים איכותיים: 2 נתחי אנטריקוט 150 ג', 2 נתחי אסאדו, בולניו- 4 קציצות בשר בקר ברזילאיות, 2 נקניקיות צ'וריסוס, 2 פרגיות, 4 כנפי עוף ברוטב צ'ילי מתוק.

טל' להזמנת מקומות: 03-7167733
מינימום הזמנה 50 ₪, דמי משלוח 8 ₪

בנוסף, בשורה לחובבי הכדורגל. מסעדת 'קאזה דו ברזיל' בראשון לציון תשדר את משחק הגמר בליגת האלופות בין מועדוני הכדורגל הגדולים 'באיירן מינכן' מגרמניה 'ואינטר מילאן' מאיטליה. השנה שלא כמו בשנים הקודמות בגלל השינוי שערכה ההתאחדות האירופאית לכדורגל, משחק הגמר ישוחק במוצ"ש ולא ביום רביעי כפי שהיה נהוג. 'קאזה דו ברזיל', המסעדה הדרום אמריקאית שכבר הטביעה את חותמה כמסעדת הבית של הכדורגל בישראל, תקרין את משחק הגמר על גבי מסכי הפלזמה שבמסעדה וכן על גבי מסך ענק.

אוהדי הקבוצות שיגיעו אל המסעדה ייהנו מפינוקי אלכוהול לרבות בירות מהחבית, צ'ייסרים, קייפיריניה- משקה הקשאסה הלאומי של ברזיל ועוד.

במרכז הערב ייערך משחק 'ווינר' מיוחד, במהלכו יחולקו לקהל הרחב כרטיסיות עם מספר שאלות, אלו אשר יענו נכונה על מירב השאלות ייהנו ממגוון פינוקים שווים על חשבון הבית. כמו כן, המסעדה תקושט במיטב התפאורה של צבעי הקבוצות וסמליהן .


קאזה דו ברזיל
משה בקר 12, אזה"ת הישן, ראשל"צ
03-9504000