מסעדות, הזמנת מקום במסעדה, חיפוש והמלצות על מסעדות בתי קפה וברים בישראל
Skip Navigation Linksראשי > חדשות מבצעים ומבזקים מעולם המסעדות > תערוכה של האמן בומנטס מגיעה למסעדת "ויולט"

תערוכה של האמן בומנטס מגיעה למסעדת "ויולט"


מוקד הזמנת אירועים במסעדות
החל מחודש פברואר יוצגו במסעדת ויולט יצירותיו של האמן הארמני בומנטס, בתערוכה יוצאת דופן שלוקחת את צופיה את מחוזות הילדות, מסע אל עולם האגדות והנאיביות.
הדמויות בתמונותיו של בומנטס, לקוחות מעולם חצרוני קדום - מלכים, מלכות ונסיכות – והן מעוצבות כאילו נלקחו מאיורי ספרי ילדים: הן אמנם רחבות מאוד, אך אינן יוצרות תחושה של כבדות, אלא נראות יותר כמו בלונים מנופחים, ומזכירות במקצת את דמויותיו של הפסל בוטרו. העבודות מצוירות בצבעים פסטליים רכים, בקווי מתאר ברורים המקיפים משטחי צבע רחבים. אבל – הפתעה – כאשר תתקרבו אל משטחי הצבע הללו, תגלו טקסטורות עיטוריות תלת ממדיות עשירות ומרתקות, העשויות לפי מיטב המסורת של הקרמיקה הארמנית, והמעניקות לעבודות ממדים נוספים של יופי וקסם.
בומנטס, אומן ארמני יליד נגורנו קראבך. בשנת 1994 סיים את לימודיו בירוואן , האוניברסיטה לאומנות בארמניה. הוא השתתף בהצלחה רבה במספר רב של תערוכות ואף הוזמן לקחת חלק באגודת האומנים של אונסקו.

התערוכה שתתקיים במסעדת "ויולט", תיפתח לקהל הרחב ב-10/2, ותוצג במסעדה למשך כשלושה חודשים. את יצירותיו של בומנטס ניתן יהיה לרכוש במחירים של 1500 ₪ ומעלה.

השף יוסי שטרית מזמין את באי התערוכה להינות מתפריט עסקיות הערב של "ויולט".

בויולט השיקו באחרונה את תפריט החורף שמציע מנות כמו מנת לחי עגל בבישול איטי עם טורטליני בשר בניחוח כמהין לבנות (59 ₪), מנת ניוקי עם פיטריות פורצ'יני ופרמזן ברוטב יין אדום ושמן כמהין לבנות (63 ₪) ועוד מנות נוספות.
בנוסף, קיים תפריט צהריים עסקי עשיר במיוחד הכולל מנות ראשונות מפנקות כמו מנת טורטליני בשר בניחוח כמהין לבנות עם קרם ארטישוק ירושלמי יין אדום ופרמזן, מנת גספצ'ו פלפלים אדומים עם סלט שרימפס טרי, מחיר הארוחה נקבע לפי מחיר המנה העיקרית.
לנוחיות אנשי עסקים או שכנים אשר רוצים להגיע עם ילדים מציעה המסעדה תפריט המיועד לסועדים הקטנטנים בשעות הצהריים.

ויולט
מושב אודים, רח’ הדגן משק 6
09-8350902