מסעדות, הזמנת מקום במסעדה, חיפוש והמלצות על מסעדות בתי קפה וברים בישראל
Skip Navigation Linksראשי > חדשות מבצעים ומבזקים מעולם המסעדות > מסעדות: התפריט החדש של רוטשילד'ס קיטשן

מסעדות: התפריט החדש של רוטשילד'ס קיטשן


מוקד הזמנת אירועים במסעדות
ביסטרו רוטשילד'ס קיטשן מסיים בימים אלו תקופת הרצה של כשלושה חודשים ומתבסס בלב לבה של העיר התוססת ושל השדרה הכי יפה בעיר, עם תפריט חדש, מגוון ומוקפד. השף עידו אורן (לשעבר "פאסטיס" וסו- שף ב"טורקיז") מציע מטבח נגיש ואותנטי, העושה שימוש בחומרי- גלם מקומיים וטריים ומשלב יצירתיות ואיכות במנות שמחממות את הבטן ואת הלב.

בין המנות הראשונות נמצא מבחר מנות כמו: קוביות חציל טמפורה, המוגשות על מצע ירקות קצוצים- 28 ₪, ברוסקטה סינטה צרובה עם פסטו הבית ונבטי צנונית- 42 ₪, ממולא הבית (ירק משתנה) הממולא בבשר טלה וצנובר על טחינה ועגבניות- 46 ₪ ורביולי תרד וריקוטה- 36 ₪.
במנות העיקריות מוצעת מנת צלע לבן עשוי על הגריל, ברוטב בצלים ויין אדום, מלווה בפרוסות תפו"א אפוי- 78 ₪, מנת פילה סלמון עשוי על הפלאנצ'ה עם ירקות אנטיפסטי- 85 ₪ ומנת חריימה בורי ברוטב טריפוליטאי חריף- 62 ₪.
בתפריט העסקיות ניתן לקבל מנה ראשונה, עיקרית ושתייה קלה או בירת גולדסטאר מהחבית, במחיר העיקרית. מבין המנות הראשונות ניתן לבחור סלט ירוק, או סלט סיזר, או קוביות חציל או מרק היום. בתוספת של 6 ₪ ניתן לקבל כוס יין.
בתפריט הקינוחים יש מבחר רחב של מנות, ביניהן קינוח ביצת שוקולד עם פודינג שוקולד לבן- 32 ₪, כנאפה מתוקה- שערות קדאיף עם גבינת ברינזה- 28 ₪ וקרמבל תפוחים אפויים על שטרויזל, בליווי גלידת וניל קינמון- 32 ₪.

תפריט ארוחות הבוקר, שהושק לאחרונה, מוגש בימי שישי ושבת בין השעות 9:00- 13:00. התפריט מציע בין השאר ארוחת בוקר עשירה הכוללת שתי ביצים לבחירה, סלט ירקות, מיץ טבעי ושתייה חמה, סלסלת לחמים טריים ומיני טאפאסים מפתיעים במחיר 48 ₪, ארוחת בוקר בריאות של מוזלי פירות העונה, בליווי דבש וגרנולה- 32 ₪ וארוחת בורקס של עלי פילאס ממולאים בגבינת פטה ותרד ומוגשת עם עגבנייה, ביצה קשה ומשקה יוגורט בשם איירן- 34 ₪.

רוטשילד'ס קיטשן
שד' רוטשילד 73, ת"א
03-5257171