shoshcr@walla.com
אני מבקרת הרבה בקפה גרג בגבעתיים ותמיד יוצאת מרוצה מהשירות.
היום בבוקר 9.5.16 השירות היה לא יעיל החל ממנהלת המשמרת וכלה במלצרים.בתחילה ניגש מלצר לשאול מה רצוננו. מכיוון שהיתה לי שאלה, הוא היפנה אלי את מנהלת המשמרת וסיימתי איתה בירור מסוים.
לאחר מכן לא ניגש אלינו אף מלצר עד שהתלוננו על כך ואז הגיע המלצר.
בסוף הארוחה פינו לנו מעט את השולחן ועדיין נשארו כלים כדי שנסיים סופית. ואז כשסיימנו את ארוחת הבוקר המתנו בסבלנות כדי שיבואו לפנות סופית את הכלים וכדי לבקש את השתיה החמה.חלפו לידינו מנהלת המשמרת והמלצרים ולא נגשו לשולחןבמשך כ-20 דקות עד שהפניתי את תשומת ליבה של מנהלת המשמרת לכך. מתברר, שהייתי אמורה לעצור אותם בדרכם ולבקש. אנחנו המתנו לתומנו בסבלנות כדי שיגשו אלינו כתמיד. תמיד בסיומה של ארוחה מגיע מלצר שמפנה סופית את השולחן ושואל אם רוצים דבר מה נוסףובמקרה שלנו, להציע לנו את השתיה שעוד נותרה לנו.
מכל זה יצא, שהתחילו להתווכח איתי גם המלצר וגם מנהלת המשמרת. יצאנו בהרגשה לא טובה ולא נעימה מבילוי ארוחת הבוקר במקום.