התארחנו (אשתי ואני) ביום ששי 25/9 בשעה 10:30 לערך בבית קפה 111 ברמה''ש - אני הזמנתי שקשוקה והיא פיצה מחיטה מלאה. לשתייה הזמנו מיץ תפוזים טבעי סחוט. המיץ היה מר מאוד והוחלף ע''י המלצרית במיץ לימונדה. למרות שהעומס במסעדה לא היה יחסית רב קבלנו את מנת השקשוקה רק לאחר 25 דקות של המתנה, הפיצה התקבלה 5 דקות מאוחר יותר. השקשוקה הייתה סבירה למרות שהציפיות היו גדולות כי בתפריט מצוין שזוהי שקשוקה עם מתכון סודי... להבדיל, הפיצה הייתה מתחת לכל בקורת - הבצק היה לא אפוי וניתן היה להבחין זאת בעין בנקל. הואיל וכבר נואשנו מההמתנה הארוכה החלטנו לנשנש רק את הציפוי של הפיצה שעל הבצק. מיהרנו להזמין חשבון ולמרות הבעת אי שביעות רצוננו מהאוכל ובכלל, נדרשנו ע''י מנהלת המקום (ששמה אלין) לשלם סכום מלא. ניסנו להבהיר כי הפיצה לא הייתה אפויה והבצק לא ראוי למאכל, ואף הצגנו בפניה את שאריות הבצק, אך לשווא - נתקלנו בתגובה צוננת: ''הייתם צריכים לומר זאת בתחילה ואני רואה שאכלתם חלק מהפיצה כך שאין הצדקה לפיצוי...'' שילמנו מלוא הסכום וחיש עזבנו את המקום - לשם כבר לא נחזור, לא אנחנו וגם לא חברינו הרבים המתגוררים בסמוך למסעדה ושהמתינו למשוב מאיתנו על מנת לפקוד אותה בקרוב.