ניר אלעד
בתאריך 25/01/2020
לא אחזור לכאן.
אני כותב ביקורת זו תוך כדי אכילת ארוחת צהריים בביתי. כי לא קיבלתי את המנה שהזמנתי במסעדה.
לאחר כמה ברורים מה קורה עם המנה שלי, ולאחר שכל יושבי השולחן סימו את המנה שלהם, ביקשתי מהמלצרית לבטל את המנה בזמן ששאלה אם ניתן לפנות את השולחן .
כ2 דקות לאחר מכן ובאורח פלאי המנה היתה מוכנה. כשהובאה ותוך כדי התארגנותנו ללכת, הודעתי למלצרית שביטלתי את המנה.
תשובתה היתה: "אין בעיה". אני חושב שיש בעיה אם אני אוכל בבית צהריים כי לא קיבלתי אוכל במסעדה. כנראה שזה מצב רגיל במסעדה שלא נחשב יוצא דופן או לא תקין. למעשה ממבטה ניתן היה להבין שהיא בכלל עושה לי טובה בכך שמקבלת את ביטול המנה.
לסיכום: יש בעיה בסניף או ברשת, אני לא מתכוון לבדוק.