שרה רוזנבלום
בתאריך 11/10/2006
לאחר המלצה התמקמנו בסעדה מלאה בחלקה.
התפריטים הגיעו לאחר 10 ד' ישיבה, מים שביקשנו לשולחן הגיע לאחר בקשות חוזרות מכל מלצר שעבר כעבור 10 ד' נוספות.
הזמנו מלצר להזמנות(אף אחד לא טרח להגיע ביוזמתו),מכאן, מנות פתיחה של המסעדה הגיעו בזמן סביר , המילוי לכל מה שביקשנו הגיע בזמן סביר אך המנות הראשונות שהזמנו הגיעו לאחר 30 ד' וגם אז הגיעו רק 3 מנות מתוך 4 .
הוגש לנו סלט ירוק לפיצוי וריכוך זמן ההמתנה.
20 ד' נוספות של המתנה והתנצליויות של המלצרים הגיע המרק (ולא זה שהוזמן אלא אחר , זה שהוזמן נגמר , ההצעה לאלטרנטיבה הגיעה רק אחרי 20 ד' של המתנה ולאחר ששאר הסועדים סיימו את המנה והמתינו בסבלנות לבאות).
המנות העיקריות שהגיעו שוב הגיעו חסר אחד.
מנה אחת מתוכן היתה בלתי אכילה ובעלת ריח רע (סינטה עם אורז), הסינטה היתה חתוכה יבשה (כנראה חוממה זמן רב)ולאורז היה ריח רע. המנה הוחזרה.
המנה הרביעית הגיעה לשולחן 30ד' מאוחר יותר (מרגע שהוגשו המנות העיקריות לשאר).
סירבנו לקבלה.
החשבון שהוגש היה בהפחתת מנה עיסקית אחת.
לא רק שלא נחזור להתעללות הזו , נדאג שאחרים גם לא יסבלו את הזלזול וההתעללות המבישה והמכעיסה ביותר.
אגב, אף מלצר לא פנה ביוזמתו משך כל זמן הישיבה האומללה הזו להתנצל או סתם להגיד משהו נחמד, הסתכלו עלינו במבטים סקרניים ''מה קורה שם בשולחן הזה , איך הם עוד סובלים את מה שקורה כאן?איך הם מגיבים..........''