מיכל סופרת קלוריות


מוקד הזמנת אירועים במסעדות

כבחורה טיפוסית החיה במאה ה – 21 כרובנו, מי יותר מי פחות, גם אני מתעסקת במראה החיצוני. אצלי זה קשור למשקל.
כן, אני מאלה שבודקים כל דבר שנכנס לפה, מייסרים את עצמם על כל עליה קטנה במשקל, ומסתובבים עם חיוך מטופש בשבועות בהם הצליחו לרדת 50 גרם
חלקכם בודאי מזדהים איתי , ואחרים ( ברי מזל ) לא כל כך מצליחים להבין מה העניין הגדול שאנחנו עושים סביב קילו פה, קילו שם.
אני אוהבת לאכול בחוץ, וכשאני יוצאת למסעדה אני יכולה לחזור הביתה מבואסת לחלוטין, כי אכלתי כל דבר אפשרי חוץ מהסכו''ם והצלחות, או ''בעננים'' כי ישבתי עם חברים, אכלתי טוב, והכי חשוב, לא מאוד הגזמתי.
כן, אחי לצרה, האמינו או לא, לא צריך לשבת בבית ולצום, ניתן לשבת במסעדה להנות, ולא לעלות במשקל.
ואם אתם רוצים, אז הנה כמה טיפים לדרך...
1
אל תצאו למסעדה מורעבים- שתו לפני היציאה, או אכלו משהו קטן כמו פרוסת לחם קל עם ממרח רזה.
2
לא חייבים. אבל ממש לא חייבים, להזמין גם מנה ראשונה, גם מנה עיקרית וגם קינוח.
אם לא מדובר במאורע חגיגי, להזמין את 3 המנות, ממש מוגזם...
אני בדרך כלל הולכת על שילוב של ראשונה + עיקרית, או עיקרית + קינוח, בו אני לרוב מתחלקת. ( אפשר לחזור בשבוע הבא לקינוח אחר )
זכרו –מי שאוכל לבד, אוכל יותר !
3
תהיו יצירתיים ! נסו לשנות את המנות המופיעות בתפריט. אני למשל אוהבת אטריות, ולא כל כך אכפת לי אם הן בסגנון איטלקי, או תאילנדי, העיקר שיהיו אטריות.
כשאני מזמינה מנה של אטריות עם עוף וירקות, אני מבקשת להגדילו את כמות הירקות על חשבון האטריות,
עוד לא פגשתי מי שסירב לבקשה.
ניתן לעשות את זה גם עם הקרוטונים, או האגוזים בסלט ולחסוך מלא קלוריות !
אפרופו סלטים, הישמרו מרטבים ! הם אמנם נראים תמימים למדי, אך מדובר בפצצות שומן אכזריות ועתירות קלוריות,
אם קרוטונים או רוטב לסלט הם אהבתכם הגדולה, ואתם לא מתכוונים לוותר עליהם, חסכו את הקלוריות שלכם במקום אחר.
4
נסו למצוא את השילוש הקדוש של מנה טעימה, סבירה במחיר ודלה בקלוריות. ( באופן יחסי כמובן )
העוף בלימון, עם אורז לבן וירקות מאודים, של ג'ירף הוא מנה מעולה, משביעה ולחלוטין לא משמינה.
גם הפסטה על בסיס רוטב עגבניות של פסטה מיה, והבשר בתוספת מרק ירקות של 206 / דרבי בר מומלצים
5
שבעתם ? אז מספיק. אין טעם לנקות את הצלחת, אם נותרה כמות יפה, בקשו שיארזו לכם ב – doggy bag תוכלו להתפנק אחר כך.
6
בכל זאת מרגישים כבדים ? צאו לצעידה לילית עם בן הזוג. מומלץ תמיד, ואחרי ארוחה גדולה מומלץ עוד יותר.

אפשר לסכם ולומר שלא צריך לשבת בבית !


.