restorun 2.0

<span lang="en" dir=ltr>restorun 2.0</span>

מערכת restorun 2.0 היא כלי רב עוצמה לניהול האירוח במסעדה, להגדלת נפח ההזמנות ולניהול מאגר הלקוחות. restorun 2.0 מספקת את הכלים לאירגון ההזמנות העתידיות בצורה אופטימאלית, לעדכון מהיר ונוח של ההזמנות בזמן-אמת ולהפקת דוחות לתפעול שוטף ולשיווק אקטיבי. 

restorun® 2.0 תכונות מרכזיות

  • תמונת המסעדה בכל זמן
  • ארגון שולחנות
  • ניהול הזמנות
  • ניהול לקוחות
  • חדש! הזמנות דרך האינטרנט
  • רשימות המתנה
  • שיבוץ אוטומטי
  • התאמה אישית
  • עבודה ממספר עמדות במקביל
  • שיחה מזוהה
  • סטטיסטיקות
  • הפקת דוחות

תמונת המסעדה בכל זמן

תצוגה גראפית בהירה ומפורטת של מצב המסעדה בכל שעה: אילו שולחנות פנויים, אילו עומדים להתפנות, מה סטאטוס ההזמנות בכל שולחן, מתי צפויים להגיע הלקוחות הבאים ואילו שולחנות הם יתפסו. 

ארגון שולחנות

לרוב, גם כשנראה שהמסעדה מלאה, ניתן לפנות שולחן נוסף ע"י ארגון יעיל יותר של השולחנות. יכולת המערכת לעקוב אחר תפוסת השולחנות ולהעביר הזמנות במהירות משולחן לשולחן, מאפשרת לך "להרוויח" את השולחנות הללו ולהגדיל את הכנסות המסעדה. 

ניהול הזמנות

ממשק ניהול ההזמנות מציג באופן ברור את נתוני כל ההזמנות בחתכים ובמיונים שונים לפי בחירת המשתמש ומאפשר עדכון נוח של נתונים אלו. מלבד פרטי ההזמנה הבסיסיים מוצגים גם נתונים כגון: תאריך ביצוע ההזמנה, מקבל ההזמנה, בקשות מיוחדות, היסטוריית עדכונים שנעשו בהזמנה מרגע לקיחתה ועוד.

ניהול לקוחות

restorun 2.0 מנהלת מאגר מידע של לקוחות המסעדה הכולל: פרטים אישיים, סיווג לקוח, בקשות מיוחדות וכן מספר הביקורים, הביטולים ואי-ההופעות במסעדה. 
כאשר מתקשר לקוח לבצע הזמנה, מזהה המערכת את הלקוח ומיד מציגה למארח/ת את הפרופיל האישי שלו. כך יכול/ה המארח/ת להעניק ללקוח יחס אישי תוך התייחסות לבקשותיו ולהעדפותיו בעבר. 

חדש!  הזמנות דרך האינטרנט

באמצעות היישום ClickATable תוכל המסעדה לקבל הזמנות גם דרך האינטרנט. קבלת הזמנות דרך האינטרנט תגדיל את נפח ההזמנות למסעדה, תוריד מעומס הטלפונים על המארח/ת, ותאפשר ללקוחות לבצע הזמנה בלחיצת כפתור 24 שעות ביממה. תהליך ההזמנה הינו אוטומטי לגמרי והלקוח מקבל אישור להזמנתו באופן מיידי. המערכת מאפשרת למסעדה להגדיר כמה מקומות יוקצו לאינטרנט, אילו שולחנות ובאילו שעות. 

ניהול רשימות המתנה

המערכת מספקת ממשק לניהול שני סוגים של רשימות המתנה: 

  • רשימה של הזמנות שבוצעו טלפונית מראש ולא היה להם מקום.
  • רשימת ממתינים בדלת – רשימה של לקוחות מזדמנים, המחכים בפתח המסעדה עד שייתפנה מקום.

שיבוץ אוטומטי

המערכת יודעת להציע למארח/ת את השולחנות המתאימים ביותר לכל הזמנה. בשעה בה לא קיימים שולחנות פנויים להזמנה, תמצא המערכת את הזמן הקרוב ביותר האפשרי לשיבוץ ההזמנה, ותציע עבורה את השולחנות המתאימים ביותר. 

התאמה אישית

גמישות מערכת restorun 2.0 מאפשרת לנו להתאימה עבור כל אחד מלקוחותינו בדיוק על-פי צרכיו ועל-פי דרישותיו המיוחדות. 

יכולות נוספות של המערכת

מערכת restorun® 2.0  מציעה מגוון יכולות וכלים נוספים, ביניהם: 

  • עבודה ממספר עמדות במקביל - כל תחנה רואה את השינויים הנעשים מעמדות אחרות ומתעדכנת בהתאם.
  • שיחה מזוהה - זיהוי לקוח ברגע שמתקשר. כל פרטי הלקוח נמצאים לפני המארח/ת עם תחילת השיחה.
  • סטטיסטיקות – ניתוח כמות ההזמנות והמוזמנים לפי סטאטוס ולפי שעות; פילוח סך הכניסות למסעדה כתלות בשעת הכניסה.
  • דוחות – הפקת דוחות והדפסתם לתפעול שוטף ולשיווק אקטיבי, לדוגמא: דוח הזמנות לפי תאריך וסטאטוס, דוח לקוחות לפי סוג לקוח וסך הגעות.