מסעדות, הזמנת מקום במסעדה, חיפוש והמלצות על מסעדות בתי קפה וברים בישראל
Skip Navigation Linksראשי > חדשות מבצעים ומבזקים מעולם המסעדות > חידושי חורף ב"טייגר לילי"

חידושי חורף ב"טייגר לילי"


מוקד הזמנת אירועים במסעדות
ארוחות ספיישל צהריים • מרק שוק תאילנדי חורפי
 
במסעדות התאילנדיות האותנטיות "טייגר לילי" הרכיבו במיוחד לתקופה ארוחות ספיישל צהריים. 
בנוסף, מציע שף המסעדות, יניר גרין, מרק שוק תאילנדי מיוחד לחורף.
 
במסגרת הארוחות המיוחדות שהרכיבו לתקופה, ניתן ליהנות מספיישל צהריים - בוחרים מנה עיקרית מהתפריט ומקבלים מנה נוספת במחיר מוזל. 
בין המנות העיקריות לבחירה: פאד תאי עוף או בקר או שרימפס או טופו (64 ₪), פאד סיאייו (62 ₪), פאד סאן ליאנג (68 ₪), פאד קי מאו עוף קצוץ (69 ₪), גאי פאד מט ממואנג (69 ₪), גאי יאנג (70 ₪), גאי מסמאן נאה עוף (76 ₪), פאת פת בקר (76 ₪), קארי פאננג (86 ש"ח) ועוד. 
המנות המוצעות במחיר מוזל מהן ניתן לבחור: סום טאם (במחיר של 24 ₪ בלבד), יאם טואה עוף או שרימפס או טופו (במחיר של 24 ₪ בלבד), יאם וואן סאן עוף או שרימפס או טופו (במחיר 25 ₪ בלבד) או קינוח טפיוקה (ב-20 ₪). 
מארוחות הספיישל ניתן ליהנות בימים א'-ה', בשעות 12:00-17:00.
 
בנוסף, מציע שף יניר גרין מרק שוק תאילנדי, מנה חדשה המורכבת מעוף קצוץ, ציר עוף עם ממרח צ'ילי אדום תאילנדי, אטריות אורז טריות דקות, פטריות, בצל ירוק, חצילים, כפיר ליים, למון גראס ותבלינים – במחיר 66 ₪. 
 
מארוחות הספיישל, המרק החורפי ויתר מנות התפריט ניתן ליהנות במשלוחים המבוצעים לתל אביב, רמת אביב, רמת גן, גבעתיים, חולון, רמת השרון, הרצליה ופתח תקווה; וכן באיסוף עצמי מטייגר לילי-רמת החייל (הברזל 32, רמת החיל) או מטייגר לילי-שרונה מרקט (קלמן מגן 3, תל אביב)
1-700-70-70-97, https://tigerlilly.co.il/
***במסעדות "טייגר לילי" מקפידים ופועלים כמובן ע"פ כל ההנחיות ודרישות משרד הבריאות***
 

טייגר לילי רמת החייל
הברזל 32, רמת החייל, תל אביב