מסעדות, הזמנת מקום במסעדה, חיפוש והמלצות על מסעדות בתי קפה וברים בישראל
Skip Navigation Linksראשי > חדשות מבצעים ומבזקים מעולם המסעדות > מסעדת מיטבול חוגגת עם ההורים מסיבת סיום לחופש הגדול

מסעדת מיטבול חוגגת עם ההורים מסיבת סיום לחופש הגדול


מוקד הזמנת אירועים במסעדות

מסעדת מיטבול- Grill&Dinnerמזמינה את ההורים לרגל סיום החופש הגדול להנות מתפריט מיוחד החוגג את סיומו. תפריט בוצ'ר הכולל תוספות ויין.

 

מסעדת "מיטבול" הממוקמת בראשל"צ, יוצאת בתפריט זוגי ומיוחד לרגל סיום החופש הגדול, בימים ראשון שני 30.08 -31.08.15 , לאורך כל היום!

הבוצ'ר הינו נתח פרימיום, אשר יוגש לכבוד החגיגה במשקל של 600 גרם. סינטה, או אנטריקוט. בנוסף, מנה ראשונה לבחירה, 2 תוספות ו2 כוסות יין או קוקטייל. (כל זה במחיר של 290 ₪)

בוצ'ר פילה במשקל 600 גרם יוגש גם הוא עם אותן תוספות ובמחיר 320 ₪.

במסעדת מיטבולGrill&Dinnerמגישים את הבוצ'ר על עגלת קצבים והפריסה נעשית לעיני הקהל. הכנת הנתחים בגדלים הללו שומרת על עסיסיותם ומאפשרת קבלת מעטפת "קריספית" ושחומה, והבשר רך  וטעים.  ארוחת הבוצ'ר הינה ארוחה מושלמת ומותאמת לאכילה זוגית או  בחברותא (בקונספט השרינג).

כל ההמבורגרים במסעדה מיוצרים מבשר אנטריקוט או בשר כבש איכותיים. בין מנות המיטבול המבורגרים הייחודים רק למסעדת "מיטבול Grill&Dinner"

 

מסעדת מיטבול, השוכנת בראשל"צ היא סטייק האוס המעוצבת בסגנון דיינר אמריקאי.המסעדה חרטה על דגלה שלושה מוטיבים עיקריים:בשר, שירות ואווירה תוך הקפדה על איכות הבשר.בימים אלו, יוצאת ה"מיטבול" בתפריט עסקיות עשיר, רב גוני ומשתלם עם מנות מיוחדות שניתן למצוא רק ב"מיטבול". בתפריט ארוחה לכל סועד/ת החל מ"מיטבול ביס" וכלה בארוחה קרניבורית עשירה ומלאה. תפריט עסקיות הצהריים מוגש בכל יום החל מהשעה 12:00 ועד השעה 18:00 בימי שישי  בין השעות 12-17:00.

 

מסעדת מיטבול קיימת כ-10 שנים ומנוהלת על ידי 2 שותפים :השף, לאוניד גיטלין ונדב ליכטנשטיין.  המסעדה שהחלה את דרכה כמקדש המבורגרים מופלאים, גדלה והוסיפה להשתבח עם הזמן. "מיטבול" בולטת במגוון מנות יוצאות דופן המושכות אליה קהל קרניבורים מכל קצוות הארץ.

למסעדה מועדון חברים בשם "היכל התהילה" אליו נכנסים אותם אמיצים שמעיזים לנסות ולהתמודד עם אכילת המבורגרים במשקלי על, אכילת ההמבורגרים מזכה במדליות לפי משקל הבשר:

700-1020 גר'- של מיטבול מזכים את הגיבור במדליית ארד

1100-1420 גר'-של מיטבול מזכים את הגיבור במדליית כסף

1500 גר ומעלה-מזכים את הגיבור במדליית זהב

מיט בול
דרך המכבים 8, אזור התעשייה הישן ראשון לציון, ראשון לציון