מסעדות, הזמנת מקום במסעדה, חיפוש והמלצות על מסעדות בתי קפה וברים בישראל
Skip Navigation Linksראשי > חדשות מבצעים ומבזקים מעולם המסעדות > מסעדת LE BISTRO BAR מציגה ארוחות ילדים במחירים אטרקטיבים

מסעדת LE BISTRO BAR מציגה ארוחות ילדים במחירים אטרקטיבים


מוקד הזמנת אירועים במסעדות

מסעדת הביסטרו הראשונה בחולון   LE BISTRO BAR השוכנת במתחם עזריאלי, משיקה לכבוד חופשת הקיץ תפריט ארוחות ילדים במחירים הוגנים. תפריט הילדים כולל מנות שילדים אוהבים: שניצל + תוספת (סלט, צ'יפס או תפוחי אדמה בתנור) ב-34 שקל, פיצה אישית על לבנים ב-25 שקל ומבחר מנות של פסטה (פנה או ספגטי) עם רטבים שונים ב-34 שקל. בכל הזמנת ארוחה ניתן להזמין כוס גזוז ב-3 שקלים.

לצד מנות הילדים מוזמנים ההורים ליהנות גם הם מתפריט עשיר, עליו אמון השף עימאד שורבג'י, אשר זכה במדליית כסף  בתחרות מתוך 2500 שפים מכל העולם בלוקסמבורג בתחרות "גביע העולם בבישול"  World Culinary Cup. התפריט משלב את הטעמים והריחות של מסורת מסעדות הביסטרו של פריז וניו-יורק, עם מנות מקומיות ואהובות. התפריט כולל גם מבחר מנות ראשונות, ביניהן קרפצ'יו סלק, קרפצ'יו בקר, כרובית בטחינה ועוד ומגוון מנות עיקריות גדול שעונה על כל טעם ודרישה. רשימת העיקריות כוללת בין השאר מבחר תבשילים ביתיים ביניהם מרק קובה, סופריטו בקר עם תפוח אדמה, מוסקה, קציצות דגים,  מנות פסטה תוצרת בית ברטבים שונים, ניוקי ערמונים, פפרדלה עם פירות ים, שלל סלטים בשילובים שונים, מחבת פירות ים עם יין לבן על מצע ניוקי, סטייקים, המבורגים וקבבים אוריינטליים שנטחנים במקום, שניצלים עם פירה, סטייק סלמון, טבעות קלמארי ועוד ועוד. 

בצהריים מוגשות ארוחות עסקיות החל מ-38 שקל. לצד תפריט האוכל אפשר ליהנות מתפריט אלכוהול עשיר של יינות ישראלים משובחים, יינות איכותיים מיובאים, קוקטיילים מכל הסוגים, בירות פופולריות ובירות בוטיק. רשימת הקינוחים מציעה כמה מנות מנצחות, כשהמומלצות ביניהן: עוגת גבינת פירורים צרפתית ועוגת הבית ביסקוויט שוקולד. 

 

LE BISTRO BAR  פועלת 7 ימים בשבוע, החל מהשעה 8:00 בבוקר ועד אחרון המבקרים.

 

לה ביסטרו בר
הרוקמים 26, חולון