מסעדות, הזמנת מקום במסעדה, חיפוש והמלצות על מסעדות בתי קפה וברים בישראל
Skip Navigation Linksראשי > חדשות מבצעים ומבזקים מעולם המסעדות > חגיגה עולמית ביפו תל אביב של השף חיים כהן

חגיגה עולמית ביפו תל אביב של השף חיים כהן


מוקד הזמנת אירועים במסעדות

מסעדת 'יפו תל אביב' של השף חיים כהן חוגגת שבוע עולמי ומפרגנת למטבחים וליינות האיטלקיים והספרדיים במנות ייחודיות שרקח השף כהן, לצד אירוח של ג'יאקונדה שיטעימו ביום רביעי יינות איכות ספרדיים.
ביפו תל אביב מתחילים את השבוע ביום שני שבו ממשיכה יפו תל אביב במסורת של 'שני איטלקי' עם תפריט איטלקי מיוחד, חגיגת יינות איטלקיים, מוזיקה צעירה ואורחים מפתיעים בכל שבוע.
האווירה, האוכל והמוסיקה ישלבו עצוב עם שמח, רגוע לצד סוער, וישן עם חדש. מנות איטלקיות קלאסיות לצד מנות מיוחדות, מוסיקה שנבחרה בקפידה ותפריט שרקח השף כהן.  
בין המנות ניתן ליהנות מפיצה פרחי קישוא ואנשובי, ברזואלה ותאנים בטעמי הסלמי ופוקצ'ה קמפו די פיורי, תמנון קונפי ושעועית, ריחות של טוסקנה, טורטליני טלה ושקדי טלה, לחי בקר 6 שעות ופולנטה, ניוקי סרטנים וכרישה צלויה בטאבון ועוד.   

ביום רביעי השף חיים כהן יארח את ענת סלע ורפאלה רונן, הבעלים של ג'יאקונדה, לחגיגה של יינות ספרדיים יוצאי דופן לצד אוכל מיוחד, מוסיקה ספרדית ואווירה משוחררת ומשמחת. ג'יאקונדה הינה אחת מיבואניות יינות האיכות המשפיעות ביותר בישראל. ברביעי בערב יזכו האורחים לטעום מ-13 סוגי יינות לבנים ואדומים איכותיים ממבחר היינות של שלושת היצרנים הספרדיים: ולדלנה, מונטקסטרו וישמאל ארויו. יינות אשר מבטאים היטב את הטרואר הספרדי וזני הענבים המקומיים עם אלגנטיות, טוהר וניקיון נדירים, שיפתחו ויוגשו בכוסות לאורחים. בין היינות: Mesoneros Tinto 2012, Val Sotillo Crianza 2011, 2001Val Sotillo Riserva VS , ,Montecasro Alconte Crianza 2010 Montecastro 2008, Riserva 2009, 2013 Malvasia ועוד.  

מומלץ להזמין מקומות מראש.

יפו תל אביב
יגאל אלון 98, תל אביב