מסעדות, הזמנת מקום במסעדה, חיפוש והמלצות על מסעדות בתי קפה וברים בישראל
Skip Navigation Linksראשי > חדשות מבצעים ומבזקים מעולם המסעדות > אוגוסט בחווה החקלאית "בל עפרי"

אוגוסט בחווה החקלאית "בל עפרי"


מוקד הזמנת אירועים במסעדות

החווה החקלאית – תיירותית בל עפרי ברמת הגולן עורכת לכל אורך חודש אוגוסט  סדנאות לילדים וסיורים למבוגרים בסימן בציר הענבים.

הסדנאות כוללות סיור בחווה הייחודית שהוקמה בעבודה עצמית בעזרת חומרים ממוחזרים ואבן בזלתית ואשר משחזרת כפר תלמודי. המשתתפים מתנסים בהכנת יין על כל השלבים החל מבציר הענבים בכרם של ענבי שירז ועד לדריכת הענבים בגת בעזרת הרגליים, בדיוק כמו פעם. בתום התהליך נאספים כולם לשתיית יין התירוש שהוכן זה עתה.

הילדים יכולים לבחור גם בסדנה לאפיית לחם. המשתתפים לומדים את כל רזי הכנת הקמח מאלומות חיטים: עוזרים ל"חמוריקה" האתון לסובב את המורג על גרעיני החיטה- הדייש ומעיפים את המוץ בעזרת קלשון עץ. את הגרעינים טוחנים בעזרת אבני ריחיים ועם הקמח אופים בתנור חומר משוחזר לחם איכרים מעוטר בעשבי תיבול שלוקטו בגינת הירק.  בסדנה נוספת מכינים המשתתפים גבינות בטעמים שונים מחלב עיזים כשהן מעוטרות בזעתר, פלפל שחור או סומק, על פי הבחירה.

המבוגרים מוזמנים לסיור מודרך בחווה בין כרמים עתיקים ובוסתנים, בשילוב טעימות יין בוטיק מיקב "עין נשוט" וגבינות. היינות מסוג בורדו, מרלו, סירה, קברנה, פטיט וורדו וסוביניון, כולם זניים מכרם יחידני. "גבינות נעם" המוגשות הן גבינות בוטיק מחלב עזים מסוגים קשים ורכים כמו אמנטל, גאודה, גרוייר, קממבר וסוגי גבינות נוספות ואיכותיות. היינות והגבינות ללא חומרים משמרים.

הביקור בבל עפרי מעניק הכרות עם עולם היין, למידת ההבדלים בין הכנתו בעת העתיקה וכיום, כיצד טועמים יין וההבדלים בין סוגים שונים של יינות. כן מתוודעים המשתתפים לאורח החיים בישובים היהודיים בארץ ישראל בתקופת התלמוד ולאפשרויות להקמת מבנים ומתקנים מחומרים ממוחזרים בעזרת הרבה יצירתיות ודמיון.

הסדנאות מתקיימות בכל ימי השבוע בחודש אוגוסט בשעות 9:00-19:00

ההשתתפות בתאום מראש בטל: 052-8805026

המחיר: 35 שקל למבוגרים לטעימות יינות וגבינות ו-30 שקל לילד לסדנה.

ניתן להזמין גם ארוחות גבינות או טבעוניות במסעדה שבמתחם.

עדכונים על הפעילויות בחוות בל עפרי בעמוד הפייסבוק:

www.facebook.com/BellOfri.il

בל עפרי
בית משפחת קבלו, קדמת צבי