מסעדות, הזמנת מקום במסעדה, חיפוש והמלצות על מסעדות בתי קפה וברים בישראל

סנדר מעכשיו גם בבוקר!


מוקד הזמנת אירועים במסעדות
המסעדה הותיקה הכשרה המגישה אוכל יהודי מזרח אירופאי כבר 66 שנה, מציעה לראשונה ארוחות בוקר שיוגשו החל מ-09:30 בבוקר ועד 12:00 בצהריים. ארוחות הבוקר כוללות בין היתר: חזרת, כבד קצוץ, אומלט עם ברוסט עגל או לשון, קיגל, גזוז בטעמים וגם צ'ייסר וודקה  
 
אז מה בתפריט?
 
פרוסות
פרוסה עם סלט חצילים ומלפפון ירוק (10 ₪), פרוסה עם טחינה ומלפפון חמוץ (10 ₪), פרוסה עם חביתה, מיונז ועגבנייה (13 ₪), פרוסה עם סלט ביצים, בצל מטוגן ועגבנייה (13 ₪), פרוסה עם כבד קצוץ ועגבנייה (15 ₪), פרוסה עם מטיאס, בצל ועגבנייה (15 ₪), צלחת פרוסות- שלישיה מהמבחר(30 ₪). 
 
ביצים של פולני -60 ₪:
טחינה, חריף, לחם, חמוצים וחזרת. אומלט עם ברוסט עגל או פרוסות לשון, בצל ותפוחי אדמה. סלט שוק או סלט קצוץ,  4 צלוחיות לבחירה מבין: כבד קצוץ, סלט ביצים, טחינה, פלפלים קלויים, חצילים בטחינה או חצילים במיונז. שתייה קרה או חמה (גזוז פטל או אננס, סודה, אספרסו, קפה שחור, תה, צ'ייסר וודקה). 
 
בוקר בלוינסקי- 43 ₪: 
2 ביצים לבחירה, לחם, חמוצים וחזרת. סלט שוק או סלט קצוץ, 4 צלוחיות לבחירה מבין: כבד קצוץ, סלט ביצים, טחינה, פלפלים קלויים, חצילים בטחינה או חצילים במיונז. שתייה קרה או חמה (גזוז פטל או אננס, סודה, אספרסו, קפה שחור, תה, צ'ייסר וודקה). 
 
בוקר מתוק 
קיגל (15/25 ₪), לחם מטוגן עם פירות של קומפוט, אבקת סוכר, ריבה, דבש או שוקולד (20/35 ₪), קומפוט (20 ₪), אבטיח או מלון (20 ₪). 
 

סנדר כשר
לוינסקי 54, תל אביב