מסעדות, הזמנת מקום במסעדה, חיפוש והמלצות על מסעדות בתי קפה וברים בישראל

ערבי פולה LIFE


מוקד הזמנת אירועים במסעדות

לאחר שערבי TAPAS&BEER&MUSIC זכו להצלחה בחודשי הקיץ והביאו מאות אורחים ליהנות מערבי יולי אוגוסט החמים במסעדת פולה. עכשיו המוסד הקולינרי הוותיק בראשון לציון, חוזר לבקשת הקהל עם עוד ערבי קונספט ייחודיים של בירה, אוכל ומוסיקה בהופעה חיה ואף מרחיב את הפעילות לקבלת שבת בימי שישי בצהריים. השקת הפעילות ב 29.5 (ערב חמישי) עם הופעה חיה של דניאלה מילוא האהודה מהתוכנית "THE VOICE" בליווי יוני שלזינגר.

למי שלא יספיק להגיע להופעה בחמישי בערב, דאגו בפולה גם לקבלת שבת בשישי בצהריים עם כל הפינוקים של ערבי חמישי- בירה בכוס ללא תחתית, הופעה חיה נוספת ואוכל מעולה. המטרה - לייצר לקהל הסועדים חוויה איכותית ושונה של אווירה מיוחדת ואוכל טוב במגרש הביתי ובכל פעם לחדש ולרגש. ולכן, החל מה 29.5, יוכלו האורחים להתחיל את סוף השבוע בהתענגות על מגוון בירות מהחבית: קרלסברג, ויינשטפן ולף בראון בכוס ללא תחתית במחיר אטרקטיבי במיוחד ש ל35 ₪ בלבד. לצד חוויה קולינרית נהדרת של תפריט הקיץ המעודכן של המסעדה. כל זאת ועוד על רקע מגוון הרכבים איכותיים מתחלפים בהופעה חיה.

זוהי השנה השניה, בה נרקם שיתוף פעולה בין המסעדה לבין מבשלות בירה ישראל, כל זאת במטרה לייצר בכל פעם מחדש חוויה עבור לקוחותיה הקבועים של המסעדה, אשר נוהגים לפקוד את המקום בתדירות גבוהה.

קפה פולה
רוטשילד 126, ראשון לציון