מסעדות, הזמנת מקום במסעדה, חיפוש והמלצות על מסעדות בתי קפה וברים בישראל
Skip Navigation Linksראשי > חדשות מבצעים ומבזקים מעולם המסעדות > פסטיבל בוקרים, בשר ובירה

פסטיבל בוקרים, בשר ובירה


מוקד הזמנת אירועים במסעדות
מסעדת הבוקרים בקיבוץ מרום גולן החלה דרכה בשנת 1989 והוקמה על ידי בוקרי הקיבוץ. לרגל חגיגות 25 שנה למסעדה וסיום שדרוגה יתקיים פסטיבל בוקרים, בשר ובירה, באווירת קאנטרי אותנטית, ביום חמישי, 22 במאי, בשעה 21:30.

הבוקרים של רמת הגולן וחבריהם בגליל יחיו מחדש את התרבות הססגונית, והמפגשים השמחים כפי שנהגו בעבר- להיפגש בסוף יום עבודה מתיש בשטחי המרעה הרחבים בגולן, עם הרבה בשר, בירה, מוסיקה ושמחה כמובן.

במסגרת הפסטיבל, ייהנו המבקרים מחגיגת קאנטרי גדולה עם הבוקרים שיגיעו עם כובעי בוקרים, מגפיי עור, אוכפים, חולצות משובצות, ריקודי בוקרים בהנחיית מיה רזיאל, הופעה של להקת "בי בלוז" עם מוסיקת קאנטרי ובלוז, הקרנת תחרויות רודיאו מרחבי העולם, מטעמים דרום אמריקאים, בירות מקומיות המיוצרות במבשלות בגולן, יינות מיקבים בגולן ושמחה גדולה.

תפריט מיוחד לרגל חגיגת 25 שנה למסעדת הבוקרים- 25 ₪ למנה!
בין המטעמים: נקניקיות צ'וריסוס, המבורגרים, חטיפי כנפיים בצ'ילי, אמפנדה ממולא בבשר, בירות מקומיות, יין ועוד.

הבוקרים במרום גולן מטפחים את עדר הבקר לבשר, הראשון והגדול ברמת הגולן, המונה 1000 ראשי בקר. מסעדת הבוקרים הכשרה הממוקמת בסמוך לחוות הסוסים, מקבלת היישר מחוות הבקר את הבשר הטרי מעדרים מגזעים משובחים, מיישנת את הבשר במקום ומתמחה במנות בשר בקר טרי.

בימים אלו הסתיים שדרוג ושיפוץ מסעדת הבוקרים (בעלות של כ- 1.6 מיליון ₪) כחלק מהשדרוג עוצבה המסעדה מחדש, תוך שמירה על אווירת הבוקרים המייחדת את המקום. נוספו 100 מקומות ישיבה, נבנה לובי כניסה, הורחב הבר והוקם גג עם חלון המשקיף לכיוון הר בנטל המרשים.

המסעדה כשרה בהשגחת הרבנות והמועצה הדתית רמת-הגולן ברשות הרב ישי סמואל.

הבוקרים
קיבוץ מרום גולן, מרום גולן