מסעדות, הזמנת מקום במסעדה, חיפוש והמלצות על מסעדות בתי קפה וברים בישראל
Skip Navigation Linksראשי > חדשות מבצעים ומבזקים מעולם המסעדות > מתחדשים בתפריט טבעוני במקום בלב

מתחדשים בתפריט טבעוני במקום בלב


מוקד הזמנת אירועים במסעדות
מקום בלב ברעננה מתחדש לכבוד האביב בתפריט מנות טבעוניות, מושלמות לכל ארוחה בגן הקסום בו ממוקמת המסעדה.

מקום בלב ברעננה מתחדשת לכבוד האביב ומרחיבה את התפריט לטובת חובבי אורח החיים הטבעוני . תפריט האביב מכיל 3 גרסאות טבעוניות למנות אהובות ומבוקשות במסעדה, שכעת הותאמו לצרכי הטבעוניים, במטרה להציע גם להם אפשרויות טעימות ובריאות בבילוי במסעדה.

בתפריט הטבעוני של מקם בלב ניתן למצוא את המנות הבאות:
רול בריאות - בצק הרול עשוי מקמח, מעט מים ומחמצת ונאפה על טאבון עצים. את גבינת העיזים שמכיל הרול המקורי, מחליפה גבינת טופו ייחודית ואיכותית המיובאת מארה"ב. המילוי כולל גם חציל בלאדי כפרי מזן "מלכה שחורה" עם טעם מתקתק, שנאפה עם פלפל שושקה מקולף הקלוי על פחמי הדרים ומושרה בתחמיץ וכן עלי בזיליקום אורגנים מגן הירק, מלח, פלפל שמן זית וקצח.

ממולאים צמחוניים - שלושה סוגי ירקות לבחירה, בהתאם לעונה: קישוא (רגיל או עגול), עגבנייה, פלפל, בצל, חציל. המנה מורכבת משלושה ממולאים מסוגים שונים אשר ממולאים בתערובת של פטריות שמפניון, אורז מלא, עדשים, בצל, שום ותבלינים, המוגשים על מצע של ריבועי עגבניות תמר מקולפות בתיבול של בזיליקום.

פסטה פרימוורה – אוליו אוליו -
פסטה אביבית העשויה במקום מחיטת דורום המיובאת מאיטליה, בשילוב ירקות אביביים וביניהם פרחי קישוא, ברוקולי, אפונת גינה, עגבניות וזוקיני בשמן זית, מרווה או בזיליקום.

מקום בלב
פרדס משותף 5, רעננה