מסעדות, הזמנת מקום במסעדה, חיפוש והמלצות על מסעדות בתי קפה וברים בישראל
Skip Navigation Linksראשי > חדשות מבצעים ומבזקים מעולם המסעדות > ראפ'אס משיק עסקיות צהריים

ראפ'אס משיק עסקיות צהריים


מוקד הזמנת אירועים במסעדות
הצפון הישן של תל אביב מתחדש בעסקיות צהריים שמוצעת מעתה ב- RAFA'S טאפאס תל אביבי. המקום, שפעל עד היום בשעות הערב מרחיב את שעות הפעילות ומציע תפריט עסקיות צהריים.

RAFA'S טאפאס תל אביבי, שנפתחה לאחרונה על ידי איש חיי הלילה, ראפא נאמן, שידרגה את מסורת הטאפאסים, הגדילה את המנות ויצרה תפריט עשיר ומגוון של עשרות מנות טאפאס שטעימות לחיך ונעימות לעיניים. תפריט הטאפאסים מציע מבחר של מנות עם ירקות טריים וצלויים, דגים ופירות ים, עוף ובשר. ארוחה של 3 מנות טאפאס לסועד היא ארוחה מלאה ומשביעה.

המקום מעוצב בהשראת מסעדות וברים מלונדון, ומציע בר ישיבה גדול עם שני מפלסים שמציע נוחות מירבית לסועדים עליו, ושולחנות מרווחים שצופים אל הרחוב הכי תל אביבי. הטפטים הצבעוניים משתלבים עם האווירה הכללית שאורזת בתוכה תחושת נעימות, לצד אווירה עכשווית לונדונית-תל אביבית אותה מלווה מוסיקה משתנה ונוף אורבני שמשקיף מהרחוב.

RAFA'S טאפאס תל אביבי משיק תפריט עסקיות צהריים חדש. התפריט כולל עסקית ב: 49-59 שקל שכוללת מנה ראשונה ועיקרית לבחירה ושתייה קלה, ועסקית ב-79 שקל הכוללת 3 מנות טאפאס לבחירה מהתפריט: ירקות, דגים ובשר ושתייה קלה.

תפריט האלכוהול המשובח של RAFA'S טאפאס תל אביבי הופך כל ארוחה לחגיגה של טעמים וניחוחות.

ראפא'ס
דיזנגוף 276, תל אביב