מסעדות, הזמנת מקום במסעדה, חיפוש והמלצות על מסעדות בתי קפה וברים בישראל
Skip Navigation Linksראשי > חדשות מבצעים ומבזקים מעולם המסעדות > פינצ'ו טאפאס בר חוגג פורים במשתה שמח במיוחד

פינצ'ו טאפאס בר חוגג פורים במשתה שמח במיוחד


מוקד הזמנת אירועים במסעדות
Pincho טאפאס בר במתחם התחנה הראשונה בירושלים. חוגג פורים במשתה שמח במיוחד. המשתה יתקיים ביום שבת 15/3 החל משעה 19:00 בערב. בתוכנית מסיבת ריקודים ותחפושות עם דיג'י אורח ומבצע שווה במיוחד ברוח מצוות החג 'עד לא ידע', בכל הזמנת משקה אלכוהול בירה או יין או קוקטייל מקבלים צ'ייסר של וודקה או ערק או וויסקי חינם. המבצע יהיה בתוקף כל הערב ויינתן ללא הגבלה.

Pincho פתוח מידי יום מ- 12:00 עד לאחרון הלקוחות. בימים אלו פינצ'ו משיק תפריט חדש ומנות ספיישלים שמשתנות כל יום, בין היתר בתפריט; נקניקיות מרגז עם פלפלים קלויים, עגבניות שרי ואורגנו, שרימפס שמנת, קרם אבוקדו וצ'יפס ירושלמי, רצועות אנטריקוט וסלסת פלפלים פיקנטית, סביצ'ה דג ים עם פלחי הדרים, סלט אנדיב עם אפרסמון מקורמל ווינגרט הדרים ועוד הרבה מנות איכותיות, מפתיעות וטעימות.

Happy tapas בפינצ'ו, בימים ראשון- חמישי בין השעות 18:00-21:00 סטודנטים מקבלים פינוק! בהזמנת כל מנת טאפאס מהתפריט, שליש בירה מהחבית ב- 10 ₪ בלבד! ללא הגבלה.

Pincho מציג תפריט טאפאסים ייחודי, מגוון, איכותי וטעים ביותר, המותאם לקהל הירושלמי לכן מנות הטאפאס גדולות יותר מהמקור. בPincho שילוב טעמים מהמטבח הספרדי, עם השראות מגוונות מהמטבח האירופאי. כל המנות נעשות מחומרי הגלם הטריים והאיכותיים ביותר, בנוסף במקום מבחר של יינות ספרדים ואיטלקיים, ועוד מגוון רחב של אלכוהול. Pincho הינו מקום ירושלמי עם אווירה של בר בברצלונה ותפריט עשיר.

פינצ'ו
דוד רמז 2, מתחם התחנה הראשונה, ירושלים