מסעדות, הזמנת מקום במסעדה, חיפוש והמלצות על מסעדות בתי קפה וברים בישראל
Skip Navigation Linksראשי > חדשות מבצעים ומבזקים מעולם המסעדות > עסקית צהריים ב"טרומפלדור 10"

עסקית צהריים ב"טרומפלדור 10"


מוקד הזמנת אירועים במסעדות
הביסטרו הרמת השרוני "טרומפלדור 10" מציע ארוחות צהריים עסקיות עם מגוון מנות טעימות ומחממות, במחיר של 68 ₪ למנה ראשונה ומנה עיקרית.

בין המנות הראשונות המוצעות לבחירה: מרק היום; פטה כבדי עוף מוגש עם טוסט וריבת עגבניות; סלמון נא בסויה ודבש עם ירקות שורש, טחינה גולמית ושומשום; לבנה ועגבניות חריפות בזעתר, פלפל חריף, כוסברה, לימון כבוש, שום, שמן זית וקרוטוני פרעצל; חצילים ופלפלים חרוכים עם טחינה, צנוברים, זיתים וצ'ימיצ'ורי ועוד.

במנות העיקריות ניתן לבחור מבין: לזניית בשר או תרד; שניצל עוף עם פירה תפוחי אדמה ובצל מושחם; נקניקיות עם סלט תפו"א בחרדל וחמוצים; קבב עם אורז, צנוברים ועשבים לצד ציזיקי מלפפונים ביוגורט ושמיר; "הירקות של גדעון" עם תלתלי גבינת מונצ'גו; דג חריימה מוגש עם לחם מרוקאי; ופסטה ברוטב עגבניות.

כמובן שגם הצעירים שבחבורה יכולים ליהנות מארוחת ילדים, הכוללת: שניצל או פסטה או חזה עוף עם כוס שתייה וכדור גלידה לקינוח במחיר של 44 ₪.

מארוחות הצהריים העסקיות ניתן ליהנות בימים:
א'-ה' בשעות 12:00-17:00 ושישי בשעות 12:30-17:00.

בנוסף, ניתן ליהנות ממנת ספיישל של "בויאבז", המרק המסורתי מאזור פרובאנס, בגרסה טעימה במיוחד. מדובר במרק ובו, בין היתר: נתחי פילה דג, סקאלופ, שרימפס, מולים וקלמארי. לצד המנה תוגש מנת לחם.

מחיר מנת הספיישל: 88 ₪