מסעדות, הזמנת מקום במסעדה, חיפוש והמלצות על מסעדות בתי קפה וברים בישראל
Skip Navigation Linksראשי > חדשות מבצעים ומבזקים מעולם המסעדות > "מועדון סיפורים וטעמים" במסעדת ננה

"מועדון סיפורים וטעמים" במסעדת ננה


מוקד הזמנת אירועים במסעדות
"מועדון סיפורים וטעמים" עם ההיסטוריון של תל-אביב, העיתונאי אילן שחורי, יחזיר אתכם לשעה קלה לעבר, בה תשמעו ותהינו מהסיפורים המיתולוגיים על התפתחותה של העיר הלבנה ב-105 שנותיה, כולל סיורים והרצאות המלוות בהצגת סרטונים, תמונות ושירים מימי תל אביב הקטנה, מפגש וסעודה במוסד הקולינארי הוותיק, הירוק והפסטורלי - ננה בנווה צדק תל אביב.

מסעדת ננה מזמינה אתכם לאירוע ההשקה היוקרתי של "מועדון סיפורים וטעמים", שיתקיים ב19.01.2014 במסעדת ננה -נווה צדק תל אביב, בשעה 17:00, בהשתתפות ההיסטוריון התל-אביבי, העיתונאי ומורה הדרך אילן שחורי שיספר על דמויות תל אביביות נוסטלגיות מוכרות לצד שולחן מלא כל טוב בחתימת מסעדת ננה המיתולוגית בנווה צדק תל אביב (רח' אחד העם 1).

"מועדון סיפורים וטעמים" יצא בעדכון שוטף בפייסבוק בנושא העיר תל אביב ויציע שפע של הנחות ומבצעים לאירועים בתל אביב. במסגרת מועדון סיפורים וטעמים של ננה בנווה צדק תוכלו ללמוד על ההיסטוריה של תל אביב ב-105 שנותיה מפיו של אילן שחורי היסטוריון, חוקר תולדות ארץ ישראל ותל אביב, מורה דרך, לשעבר 20 שנה עיתונאי בכיר ב"הארץ", וכיום משדר פינות ברשות השידור: רדיו וטלוויזיה.מוכר לכם מהטור "פינה בעיר" שפורסם ב"מעריב" בנושא מבנים ופינות מיוחדות והליכי שימורם, ניהל במשך 15 שנה את שבועון התיירות "תוריסט גייד", ומומחה לתולדות ארץ ישראל וההיסטוריה של תל אביב (תואר ראשון ושני מאונ' ת"א ובימים אלו לקראת סיום הדוקטורט על החיים בתל אביב בתקופת המנדט (למחוק !!! באונ' בר אילן). וכותב רבי המכר: "חלום שהפך לכרך" - סיפור הולדתה והקמתה של תל אביב (זוכה פרס נפתלי), "אבנך - ונבנית" ו"בתי תל אביב מספרים". מזה עשור כותב ועורך את האתר לתולדות תל אביב – "תל אביב שלי "http://www.mytelaviv.co.il