מסעדות, הזמנת מקום במסעדה, חיפוש והמלצות על מסעדות בתי קפה וברים בישראל
Skip Navigation Linksראשי > חדשות מבצעים ומבזקים מעולם המסעדות > תפריט האלכוהול הכי משתלם בעיר במסעדת עשר

תפריט האלכוהול הכי משתלם בעיר במסעדת עשר


מוקד הזמנת אירועים במסעדות
בפתחו של החורף, מסעדת עשר החדשה מזמינה את כולם לשתות מהצהריים עד הערב, במחירים הכי משתלמים בעיר. תפריט האלכוהול המיוחד יוגש בימים שני-שבת בין השעות 12:00 בצהריים עד 19:00 בערב ויציע מגוון רחב של משקאות שיקלעו לטעמו וכיסו של כל אחד:
בירות גולדסטאר ומלכה (1/3) יוצעו ב-19 ₪ בלבד. כוס יין אדום, לבן חצי יבש ולבן יבש ב-28 ₪ בלבד ויין בלאן דה בלאן סיינט מישל ב-15 ₪ בלבד.
משקאות כמו קמפרי, וודקה סטולי ובלנטיין ימכרו ב-10 ₪ לצ'ייסר ו-20 ₪ לדרינק, וערק עלית יימכר ב-8 ₪ לצ'ייסר ו-10 ₪ לכוס.
קוקטיילים כמו הסיציליאני (לימונצ'לו וג'ין) והרוסי (וודקה ורימונים) יוצעו ב-28 ₪ בלבד.
ועוד....
לצד האלכוהול, יוצע תפריט האוכל של עשר המאופיין בסגנון צרפתי כפרי-ישראלי. התמחור, גם כאן, יוצא דופן בנוף הקולינארי ומאופיין במחירים הוגנים מאד. במסעדה, ממליצים לבחור בתפריט הטעימות המאפשר חשיפה למגוון הטעמים. תפריט הטעימות מורכב מעשר מנות (ביניהן קטנות,ראשונות ועיקריות) אותן בוחר עבורכם צוות המטבח ומוגשות למרכז השולחן במחיר של 185 ₪ לסועד.

באם בחרתם להזמין מנות מהתפריט הרגיל ניתן לבחור מבין :
קטנות כמו במיה עם טחולי עוף ביין (19 ₪), לבבות עוף ממולאים בשקדים עם פול בערק (19 ₪), מוס כבד קליל (19 ₪), סלט זוקיני, מנגו וצ'ילי (19 ₪),
ראשונות כמו: קממבר עיזים עטופה בבצק גבינה וריבת שום (47 ₪), דג כבוש (45 ₪), קוביות פילה דניס ביוגורט ולימון כבוש (49 ₪) ועוד.
מנות עיקריות כמו סקלופס ושרימפס ברוטב סרטנים (53/90 ₪), פילה מוסר על סלט חם (88 ₪), מולים ברוטב שחולה על לחם (42/85 ₪), קדרת לחי על פולנטה (77 ₪), תבשיל זנב עגל על לחם (72 ₪), אוסובוקו כבש (90 ₪), אסאדו בתנור עם שאלוטס מקורמלים (90 ₪) ועוד.
בגזרת המתוקים גנאש שוקולד ושורות (33 ₪) וקומפוט של סבתא נחי (19 ₪).

עשר
קרליבך 10, תל אביב