מסעדות, הזמנת מקום במסעדה, חיפוש והמלצות על מסעדות בתי קפה וברים בישראל
Skip Navigation Linksראשי > חדשות מבצעים ומבזקים מעולם המסעדות > תפריט חורפי במתחם ארועי היוקרה "שמש אדומה"

תפריט חורפי במתחם ארועי היוקרה "שמש אדומה"


מוקד הזמנת אירועים במסעדות
הבשורות הטובות הן שמיתחם אירועי היוקרה "שמש אדומה" בראשל"צ מתחדש בתפריט חורף יוצא דופן. הבשורות הפחות טובות הן שהדרך היחידה ליהנות ממטעמי השף המוכשר בני מדר היא להיות להיות מוזמן לאירוע במקום.

המטבח של "שמש אדומה" פועל כמסעדת שף לכל דבר, כשקהל היעד הוא המוזמנים המגיעים לאחד משני האולמות – הקטן, שיכול להכיל עד כ-400 איש, והגדול, שהוא מהיחידים באיזור המרכז שיכול להכיל עד 1,200 איש.

לרשות מדר, החולש על צוות של 13 טבחים, עומד מטבח אין-האוס המספק את כל צרכי ההסעדה של המתחם מא'- ועד ת', כולל מאפיה, קצביה, עמדת מנות חמות, דגים וקונדיטוריה. הודות לכך הוא יכול להציע תפריט לא סטנדרטי, כמו למשל אירוע על טהרת הטבעונות, עם מנות כמו מאפה קדאיף במילוי פטריות, קרפצ'ו סלק במילוי גבינת קשיו, "חריימה" מסייטן ועוד. כך, תפריט החורף החדש כולל מבחר מרקים המוגשים בכוסות אישיות, ובהם מרק תירס בטעם מעושן, מרק ארטישוק ירושלמי, מינסטרונה, ומרק חציל קלוי וקרם קוקוס, המסתמן כלהיט של ממש. בעיקריות, לצד ההגשה הקלאסית של צלחות אישיות מעוצבות, מוצעים מבחר תבשילי קדרה המוגשים בטאג'ין למרכז השולחן, ובהם תבשיל ראש עם חומוס, שקדי עגל עם ירקות שורש וארטישוק ירושלמי, טנזייה – פרגיות עם פירות יבשים וקינמון, אסאדו בבישול ארוך ועוד.

אלטלנה 2 ראשון לציון
טלפון: 03-9524008