מסעדות, הזמנת מקום במסעדה, חיפוש והמלצות על מסעדות בתי קפה וברים בישראל

מבצעי קיץ באגאדיר


מוקד הזמנת אירועים במסעדות
לפני מספר חודשים זכה ההמבורגר של אגאדיר למקום של כבוד בדירוג האתר הפופולארי הכלכלי "ביזנס אינסדייר" והוא דורג כאחד מבין עשרת ההמבורגרים הטובים בעולם.

ברשת "אגאדיר" החליטו לפנק את לקוחותיהם בארוחות חינם, בחופשה באילת ובעוד הטבות והנחות בשלל מבצעים מיוחדים לקיץ. מבצע "פותחים שולחן" מעניק לכל לקוח המביא איתו 5 חברים למסעדה - שובר חינם לארוחה באחד מסניפי הרשת. לחברים הסועדים שהגיעו למסעדה, ניתנת האפשרות לספר את סיפור ההיכרות שלהם, כשבסוף המבצע יזכה בעל הסיפור המעניין והמיוחד ביותר בחופשה מפנקת באילת.

"אגאדיר" – חלוצת ההחתמות באמצעות כרטיס דיגיטלי יוצאת גם בימים אלו יחד עם "קרלסברג" במבצע נוסף ללקוחותיה המעניק להם כוס בירה חינם על כל שש החתמות באמצעות אפליקציית Rewardy ומגבת רחצה לחוף הים. ההטבה המיוחדת תינתן החל מיום ראשון 15.8 והיא צפויה להסתיים בסוף חודש ספטמבר.

רשת "אגאדיר" החלה להפעיל שירות דיגיטאלי לטובת לקוחותיה החל משנת 2011 והייתה בין הרשתות החלוצות המפעילות שירות מעין זה ללקוחותיהם. מאז ועד היום נרשם מספר שיא של משתמשים פעילים שעומד על כ – 25,000 לקוחות אשר נהנו מישיבה באחד מסניפי הרשת וצברו החתמות בגין הזמנותיהם. באמצעות אפליקציית Rewardy ניתנות ללקוחות מספר אפשרויות של הטבות והנאות ברשת ובהם האפשרות ליהנות מהמבורגר חינם על כל 10 הזמנות או בקבוק יין חינם בגין 10 החתמות שכאלו. כעת תינתן להם האפשרות ליהנות גם מכוס בירה צוננת על כל 6 הזמנות באחד מסניפי הרשת.

אגאדיר נחלת בנימין
נחלת בנימין 2, מדרחוב נחלת בנימין, תל אביב