מסעדות, הזמנת מקום במסעדה, חיפוש והמלצות על מסעדות בתי קפה וברים בישראל
Skip Navigation Linksראשי > חדשות מבצעים ומבזקים מעולם המסעדות > חגיגות 30 ליקב רמת הגולן

חגיגות 30 ליקב רמת הגולן


מוקד הזמנת אירועים במסעדות
יקב רמת הגולן אשר מיסד את תרבות היין בישראל ונחשב לסמן המוביל שלו, חוגג השנה את שנתו ה-30.

במסגרת אירוע מיוחד שיתקיים כחלק מ"ערבי גמלא באוזןבר – כל הרגשות מתעוררים", מזמין היקב את הקהל למופע אינטימי של אילן וירצברג יחד עם יעקב רביץ, עם שתי גיטרות חשמליות (וגם אקוסטיות), קצת טכנולוגיה ואפילו דיסטורשן. במרכז הערב יעמוד "בציר טוב" שכולו משירי יונה וולך שיצרו וביצעו אילן וירצברג ושמעון גלבץ, ובנוסף יהיו שירים מתוך אלבומיו האישיים וכאלו שכתב לאחרים.
המופע יתקיים ב- 22.8 20:00 יום חמישי.

מופע זה הוא גרסה אינטימית של מופע המחווה הגדול שהתקיים בפסטיבל הפסנתר 2012, בו חברו ערן צור, ירמי קפלן, דניאל סלומון, דנה עדיני ועדי דגני לאילן וירצברג לביצוע האלבום "בציר טוב" לרגל 30 שנה ליציאתו לאור.

הכרטיסים להופעה נמכרים ב- 50 ש"ח (במכירה מראש וביום המופע), חברי מועדוני החברים של יקב רמת הגולן, "בציר טוב" ו "הקפסולה" נהנים מכרטיסים מוזלים בעלות של 40 ש"ח ללא צורך בהזמנה מראש. ניתן לרכוש באתר הבית של האוזןבר בלבד. ההופעה במקומות ישיבה לא מסומנים.

בערב המופע יוצעו יינות יקב רמת הגולן מסידרת גמלא במחירים אטרקטיביים במיוחד: קברנה סוביניון ומרלו – 29 שקלים לכוס, שרדונה/ ריזלינג- 26 שקלים לכוס.
כחלק משיתוף הפעולה יזכו חברי מועדוני החברים של יקב רמת הגולן, "הקפסולה" ו"בציר טוב", להנחות ייחודיות להופעות הליין ב'אוזןבר', ומחזיקי 'דה קארד' של האוזן השלישית יזכו להטבות ברכישת יינות של היקב ובסיורים ביקב.
:

יקבי רמת הגולן
, קצרין