מסעדות, הזמנת מקום במסעדה, חיפוש והמלצות על מסעדות בתי קפה וברים בישראל

רשת "קפה לואיז" מתרחבת


מוקד הזמנת אירועים במסעדות

"קפה לואיז" המותג החיפאי, ממשיך להתרחב ולצאת מגבולות חיפה. בחודש שעבר נחנך הסניף החדש של המותג בצומת בני דרור. הסניף החדש ממוקם בצומת בני דרור בקניון דרורים, ומשתרע על שטח של כ- 150 מ"ר ( כ- 100 מקומות ישיבה) ומאפשר ישיבה בפנים ובחצר כאשר בקרבת בית הקפה ממוקם גם גן שעשועים לטובת משפחות עם ילדים המתארחות במסעדה.

"קפה לואיז" הוקם לראשונה על הר הכרמל בחיפה, בשנת 2008 , כבית קפה-מסעדה המציע חווית בילוי קולינרית טבעית, בריאה ורגועה. מאז הוקמו חמישה סניפים נוספים של קפה לואיז – בתל אביב (רמת החייל), בחנות סטימצקי בגרנד-קניון, חיפה, בטבעון ולאחרונה בחנות סטימצקי בקריון קריית ביאליק ובצומת דרורים, כאמור.

בית הקפה חרט על דגלו את ערך הבריאות והטבע, המיושם במנות הבריאות והמזינות, המכילות מרכיבים טבעיים בלבד. ערך הבריאות מיושם גם בעיצוב הנקי של חלל בית הקפה, ברוח תורת הפאנג שוואי, מה שמעניק לו את אופיו המזמין והרגוע.

לצד בית הקפה ממוקמת המעדנייה, שבה אפשר לרכוש שלל מוצרי בריאות וטבע, כמו גם תערובת הקפה המעולה, הלחמים הבלעדיים הנאפים במקום, הממרחים הייחודיים הנרקחים על ידי השפים של קפה לואיז, הגרנולות המיוחדות, ומוצרים נוספים שמשתלבים עם הרוח והחזון של המקום.

קפה לואיז קניון דרורים
קניון דרורים, בני דרור