מסעדות, הזמנת מקום במסעדה, חיפוש והמלצות על מסעדות בתי קפה וברים בישראל

קיץ בפפה באר שבע!


מוקד הזמנת אירועים במסעדות
במסעדת PePe – מסעדה איטלקית עם שפם הממוקמת במרכז ONE PLAZA בבאר שבע, שוקדים מיטב המוחות הקולינאריים על דילמה לוהטת מוכרת- איזה בילוי מתאים לכל המשפחה במשך חודשי הקיץ? איך מרצים את כולם?

ל- Pepe יש תוכניות בשבילכם. כהכנה לחודשי הקיץ הוליד שף המסעדה תפריט חדשני וקורץ במיוחד בשביל בילוי הקיץ המשפחתי שלכם. במתחם המעוצב והמזמין עומלים על מנות מקוריות לילדים, כך אומר לנו שף המסעדה תחת הקונספט "בילוי לכל המשפחה".

בספיישל קיץ צבעוני יציע תפריט המסעדה לילדים שרגילים לארוחות עשר כריך PePe עשר– מיני סנדוויץ' מזין המתאים בגודלו ובטעמו הקלאסי לחך הילדים – עם קריצה מפתיעה.. לאוהבי הפיצה מותאמת מנת פיצה לילדים, המורכבת מזוג פיציות קטנות ברוטב עגבניות, בתיבול עדין ותוספות צבעוניות לבחירה. לנערים שרוצים לאכול "כמו גדולים" מחכה מנת הדגל הקייצית "פיצה ספישל עם שפם" – פיצה גדושה בגבינת מוצרלה, פלפלים וזיתים. לאמיצים באמת מוצע גם תוספת ביצת עין. לצד אלה יוגשו לאורחים מגוון שייקים קפואים בשילוב פירות טרופיים כגון פסיפלורה, תות ובננה חייכניים – גם הם בגדלים שונים המתאימים לילדים, נוער ומבוגרים.

במקביל למנות הצבעוניות, צוות המסעדה יציע לילדים מגוון יצירות שיוציאו אותם מהקופסא, עם דגש על התממשקות אינטראקטיבית בעמוד הפייסבוק והאינסטגרם של המסעדה. לכל ילד (וגם לילדים בנפשם) יחולקו שפתיים אדומות ושפמים אותם יוכלו להדביק, להצטלם ואף לזכות בפרסים בתחרויות יזומות שיתקיימו באמצעי המדיה האינטרנטיים גם הם. פלייסמנטים מיוחדים על השולחן יציעו לאורחים הפעלות, גזירות ואלמנטים כיפיים. בזמן ההמתנה למנות יוכלו הילדים להשתעשע במשחקים על גבי טבלטים.