מסעדות, הזמנת מקום במסעדה, חיפוש והמלצות על מסעדות בתי קפה וברים בישראל
Skip Navigation Linksראשי > חדשות מבצעים ומבזקים מעולם המסעדות > יקב דלתון מציג: יריד אמנויות

יקב דלתון מציג: יריד אמנויות


מוקד הזמנת אירועים במסעדות

ביום שישי, 10.5.13 בין השעות 10:00-14:00 יתקיים האירוע המרכזי של יקב "דלתון" במסגרת אירועי פסטיבל
"בשביל היין 2013".

במרכז המבקרים של היקב יתקיים יריד אומנויות בו יציגו עבודות פרי עמלן של אוכלוסיות מוגבלות. עמותת "כישורית" תציג לחם, עוגות ומוצרי עץ, עמותת "כוכב" תציג מוצרי קרמיקה, עמותת "אנוש" תציג מוצרי נוי מזכוכית, עמותת "שכולו טוב" תציג מוצרים מנייר ממוחזר, נרות ושוקולד עמותת "בת אורי" תציג נרות וצעצועי עץ, עמותת "נווה מלכישוע" תציג פסיפסים ועמותת "א.ד.נ.מ." תציג שילובים בקרמיקה.
יקב "דלתון" מזמין את הציבור לבקר ולרכוש את היצירות, בעזרתן ניתן לתמוך באוכלוסיה ובעמותות המייצרות אותן. כל ההכנסות חוזרות לקופה של העמותות וכך כולם יוצאים מורווחים.

עוד בתוכנית, ילווה היריד בטעימות של השף אבירם זייד ממסעדת האר"י 8 בצפת בשילוב יינות יקב דלתון. תפריט הטעימות יהיה בסגנון גלילי קלאסי עם טוויסט אוונגרד ויכלול בין השאר: גספצ'ו סלק עם קציפת חצילים, טרטר אינטיאס עם ירקות שורש אננס ופאפאיה, מוס סלמון נורבגי חמצמץ על בריוש, סלט פאטוש עם גבינת קדוש, סלט עגבניות צבעוני בזעתר צפתי ושמן זית של גוש חלב, גריסיני קצח בקרם ערק, גרגר נחלים בתאנים שקדים ירוקים וסומק, סבלה גבינות עיזים וזיתים סורים ועוד. בתשלום.

משה חביב, מנכ"ל יקב דלתון : "יקב דלתון חרט על דגלו את נושא התרומה לקהילה, אנו מזמינים את הציבור, חובבי היין והטיולים, לבקר ביקב ליהנות מהמוזיקה היין והאוכל המשובחים ולרכוש את היצירות של העמותות וכך לתמוך באוכלוסיה ובעמותות המייצרות אותן"

הטבה לבאי הפסטיבל ביקב דלתון:
המבקרים ביקב דלתון במהלך הפסטיבל יוכלו לקבל הטבה בסך 15% הנחה למסעדת האר"י 8 בצפת.

יקב דלתון
פארק תעשיה דלתון, דלתון