מסעדות, הזמנת מקום במסעדה, חיפוש והמלצות על מסעדות בתי קפה וברים בישראל
Skip Navigation Linksראשי > חדשות מבצעים ומבזקים מעולם המסעדות > תפריט ולרונה במסעדת השף של תשבי

תפריט ולרונה במסעדת השף של תשבי


מוקד הזמנת אירועים במסעדות
השף גונטר בידרמן, המאסטר שף האוסטרי של מסעדת תשבי משיק תפריט אביבי בו משתלבים מיטב חומרי הגלם המקומיים עם שוקולד ולרונה, ולא רק במנות המתוקות.
מנת ניוקי פרלינה 70%, משלבת בין ניוקי תפוח אדמה תוצרת בית, מחית פרלינה 70% של ולרונה, קרמית ונימוחה, ומוגשת לצד תרד טרי חלוט עם מעט מיץ לימון ויין ריזלינג לבן.
לדברי השף, גונטר בידרמן, השילוב בין אלמנטים מלוחים ומתוקים יוצר מטבח מקורי ומרהיב, עם טעמים מרגשים.

גם מנת פונדנט גבינת עזים "תום", מדגימה את החיבור בין שוקולד משובח לגבינה ממחלבת בוטיק. מדובר בפונדנט של גבינת עיזים ושוקולד אלפקו של ולרונה, עם ריבת פטל, פלפל ירוק וסלט ירוק קטן.

מנות נוספות בתפריט החדש:
בריוש הולנדייז - ביצה עלומה על מצע תרד מאודה, מוגש עם בריוש, רוטב הולנדייז וסלק ירוק (58 ₪) וריזוטו פטריות- אורז ארבוריו, בצל, שום, חמאה, מבחר פטריות טריות, פראנץ' ריזלינג, טימין, פטרוזיליה ופרמזן (80 ₪).

מרכז המבקרים של יקב תשבי מצוי במתחם היקב, בדרך הציורית העולה מבנימינה לזכרון, וצופה אל כרמי האחוזה. במרכז אוירה כפרית ומכניסת אורחים. במקום, חנות יין עם מגוון יינות האיכות של היקב, אביזרי יין נלווים, מרכז טעימות שוקולד של וולרונה הצרפתי עם יינות תשבי, ריבות יין (תוצרת הבית של משפחת תשבי), שמן זית ומבחר גבינות גורמה. מרכז המבקרים מארח קבוצות של עד מאה אורחים לארוחות בוקר וצהריים. ממרכז המבקרים יוצאים סיורים מודרכים (בעברית ובאנגלית) במהלך הסיורים מבקרים במתקני היקב, במזקקת ברנדי אותנטית בשיטת אלמביק, היחידה במינה במזרח התיכון, ובמרכז השוקולד ויין בו ניתן לחוות טעימות של יינות תשבי בהתאמה לשוקלדים של וולרונה. הסיורים מתקיימים בימים א-ה, בשעות 10:00, 12:00, 14:00 בתיאום מראש!
שעות פתיחת המסעדה בימים א' –ד' מהשעה 8:00 – 17:00, יום ה' 8:00 – 23:00 וביום ו' 8:00 – 14:00.

אזור התעשייה הצפוני של בנימינה, על כביש 652
טל': 04-6380434

יקב תשבי כשר
אזור התעשייה הצפוני של בנימינה, על כביש 652, בנימינה