מסעדות, הזמנת מקום במסעדה, חיפוש והמלצות על מסעדות בתי קפה וברים בישראל
Skip Navigation Linksראשי > חדשות מבצעים ומבזקים מעולם המסעדות > תבשיל הירקות ועסקיות במעדניה של גולשטיין

תבשיל הירקות ועסקיות במעדניה של גולשטיין


מוקד הזמנת אירועים במסעדות
ירקות העונה, ירקות שורש אפויים, תבלינים ורוטב סודי הם הנוסחא המנצחת שהפכו את המתכון הסודי של הסבא של השף אלרן גולדשטיין למקור גאווה לדורות. מיטב חומרי הגלם בתוספת שהופכת כל ארוחה לחגיגת בריאות. רק 9 ₪ ל-100 גר'.

לא משנה מה העיקרית, כדי להשלים את חווית הבריאות והבית, מציע לכם השף אלרן גולדשטיין - המנצח על המעדניה של גולדשטיין בצומת סביון, להוסיף מנה גדושה של בריאות, טעמים וניחוחות לארוחה, עם חופן ירקות העונה, תוספת של ירקות שורש מאודים, הרבה תבלינים ורוטב סודי – שהופך את תוספת הבריאות לחגיגה של טעמים וניחוחות, רק 249 ל-100 גר'. אפשר לטעום במקום, להזמין הביתה, או לטעום במשרד – בזכות שירות המשלוחים T.A המהיר שמציע המעדניה.


המעדנייה של גולדשטיין משיקה תפריט חדש של עסקיות לרגל השנה האזרחית החדשה, ומזמינה אתכם למצעד ספיישלים נפלא: החל מ-59 ₪ בלבד לסועד. בתפריט העסקיות החדש תמצאו מבחר מנות בשריות, סלטים וסנדוויצ'ים, המוסיפים הרבה טעם ליום העסקים.

מתפריט עסקיות החורף במעדניה של גולדשטיין – החל מ 59 ₪ לסועד:
מנות ראשונות של מאמא: ארטישוק איטלקי, מרק צ'ורבה , רגל קרושה פלפל בתחמיץ ועוד. לבחירה: כרוב ממולא - שכבה על שכבה של בשר עגל ברוטב עגבניות שרי ומשמשים מוגש עם תוספת, צ'יקנלה – כדורי חזה עוף בציפוי פירורי לחם ברוטב צ'ילי , שניצל של פעם – נתח עשישי של חזה עוף בציפוי של אמא , כתף עגל אהבה מושרה 48 שעות במרלו ונצלה 5 שעות מוגש עם תוספת לבחירה.
מהמטבח הצמחוני – קיש גבינה מלוח בגרסאות שונות: בטטה, כרובית מוקרמת וחציל קלוי קלוף עם זיתי קלמטה וגבינת פטה