מסעדות, הזמנת מקום במסעדה, חיפוש והמלצות על מסעדות בתי קפה וברים בישראל
Skip Navigation Linksראשי > חדשות מבצעים ומבזקים מעולם המסעדות > פסטיבל "אוכלים כשר" - מהדורת חורף 2013

פסטיבל "אוכלים כשר" - מהדורת חורף 2013


מוקד הזמנת אירועים במסעדות
פסטיבל המסעדות 'אוכלים כשר' במהדורת חורף יוצא לדרך ומזמין אתכם לטעום את כל מנות הספיישל והתבשילים הנבחרים מתפריטי החורף של 50 מסעדות כשרות מובילות בישראל, בסכום של בין 49-79 ₪ בלבד לארוחת 3 מנות.
הפסטיבל יתקיים במשך שבועיים: בין התאריכים 9-21 בפבואר 2013 (כ"ט שבט-י"א אדר), בשיתוף עם העיתונאי קובי אריאלי, בעל תוכנית אוכל מובילה בערוץ 10 ובערוץ האוכל ושאול יהלום שר לשעבר ומבקר מסעדות כשרות בהווה.

ממחקר שערך "מרכז גוטמן" בשנת 2012, עולה כי 76% מהישראלים אוכלים כשר! פסטיבל "אוכלים כשר" שיוצא לדרך מקבץ סביבו את מיטב מובילי הדעה בתחום הקולינאריה לצד קהל מגוון, רחב וסקרן - שבא לגלות את החידושים, הספיישלים והבשורות שיוצאות מכל מטבח ומטבח.
מדובר בפרוייקט המשך לפסטיבל "אוכלים כשר" שמתקיים בחופש הגדול בעיר נתניה רק שכעת הוא יקבל טוויסט מעניין ויתקיים במסעדות עצמן כך שתהייה יותר נגישות וזמינות למסעדות ברחבי הארץ.
הפסטיבל מופק על ידי דבלה פליישמן מיזמי "פסטיבל האוכל הכשר" הפופולארי - המפגיש מדי שנה עשרות אלפי אנשים עם מיטב המסעדות הכשרות ובשיתוף חברת אשדיר, מהחברות המובילות בפרסום למגזר הדתי ובעלי עיתוני השבת הנפוצים "שבתון" ו-"מצב הרוח".

הכניסה חופשית לקהל הרחב!
לברור המסעדה הקרובה לביתך ניתן ליצור קשר בטלפון 0545585059