מסעדות, הזמנת מקום במסעדה, חיפוש והמלצות על מסעדות בתי קפה וברים בישראל

אנאבלס – אכול ושתוף


מוקד הזמנת אירועים במסעדות
אנאבלס, המסעדה החדשה של רפי שאולי, מתאימה מאין כמותה ל"ביחדנס" הישראלי. המסעדה מאכלסת את החלל של ה"ברוהאוס" הזכור לטוב, ומשמרת את האופי הידידותי והלא-מכופתר שלו. אפילו צינורות המתכת נשארו, כאלמנט דקורטיבי. את תפריט ה"משהו ליד הבירה" החליף מבחר נאה של מנות המיועדות לאכילה במשותף, ומפורטות בכתב יד על גבי לוח גדול. התפריט כולל שלוש חטיבות – צמחונית, פירות ים ובשרים, כשבכל אחת מהן כמה מנות קלילות יותר על תקן של פתיחים, ומנות "רציניות" יותר המשמשות כעיקריות. אבל החלוקה הזאת ממש לא מחייבת. כל הכיף הוא להזמין מספר רב של צלחות לשולחן ולחלוק את תוכנן.

כמה מנות שהתבלטו במיוחד מבין מה שדגמנו: מהסלטים - סלט עוף אסיאתי, שמסתמן כאחד הלהיטים של המקום, מורכב מפיסות עוף חלוט עם כוסברה, גפרורי מלפפון, רוטב ג'ינגר-צ'ילי ובוטנים קלויים. מהמנות הצמחונית – ניוקי כמהין וערמונים, מנה חורפית עשירה המוגשת בנייר שבו נאפתה, ובה ניוקי קטנים צרובים וערמונים, בבזיקת שמן כמהין. מהבשרים – שאטו בריאן, מדליון עסיסי מאד של פילה, עשוי מדיום-רייר ומוגש על מגש עץ יחד עם תפוחי אדמה מדורה, בצלצלים מושחמים ורוטב כמהין בצד. הקינוחים, בתמחור אטרקטיבי של 29 ש"ח, כוללים פרפה חלבה בקרם פיסטוק, קרם קטאלן עם מחית פסיפלורה ומרנג בקרם פטיסייר ופירות.

בחנוכה מוגשות באנאבלס סופגניות צ'ורוס, קינוח מסורתי קולומביאני מבית אימא לצד מגוון מטבלים אלכוהוליים: קרם פטיסייר ואמרטו, ריבת חלב וליקר בייליס, שוקולד וגרנד מרנייר, פירות יער וודקה אוכמניות – ב-28 ש"ח.

עוד באנאבלס - ארוחות בוקר חדשות בסופי שבוע בשעות 10:00-13:30 ב-55 ש"ח: בופה עשיר, בריא ומגוון שכולל מגוון סלטים וירקות, בר גבינות, ממרחים וריבות תוצרת הבית, לצד בר לחם ולחמניות. וגם - ארוחות עם נגיעה מרחבי הגלובוס: ארוחת בוקר צרפתית, אנגלית, רוסית, ישראלית, איטלקית ואמריקאית.