מסעדות, הזמנת מקום במסעדה, חיפוש והמלצות על מסעדות בתי קפה וברים בישראל
Skip Navigation Linksראשי > חדשות מבצעים ומבזקים מעולם המסעדות > מסעדת "קיוטו" בהרצליה משיקה תפריט בריאות חדש

מסעדת "קיוטו" בהרצליה משיקה תפריט בריאות חדש


מוקד הזמנת אירועים במסעדות
שף מסעדת קיוטו- גיא טולדו בשיתוף פעולה מלא עם הדיאטנית הקלינית יעל דרור בדקו ומדדו, הוציאו מתוך התפריט מנות בריאות המציעות שילוב אופטימאלי ומדגישות את היתרונות התזונתיים החשובים, כמו: ברזל, אומגה 3, חלבון וסיבים תזונתיים, המקנים בסיס איתן לתזונה מאוזנת ובריאה.
בתפריט:
מנות עשירות בחלבון- מנות בתפריט שיקבלו את הסימון של "חלבון" יכילו לפחות 20 גרם חלבון ממקור איכותי, לדוגמא : טונה בלו לגונה, קומבינציות סושי שונות ומגוונות, מרק ראמן עוף/בקר ומבחר סשימי.
מנות עשירות בברזל- המנות בתפריט שיקבלו את הסימון של ה"ברזל" יכילו כמות גבוהה של ברזל בזכות נוכחות בשר בקר במנה, לדוגמא: מרק ראמן בקר, מדליוני פילה בקר טריאקי,טפניאקי יקיניקו סרליון.
מנות עשירות באומגה 3- המנות בתפריט שיקבלו את הסימון "אומגה 3" יהיו סלמון ודגים נוספים המספקים מקור איכותי ועשיר של אומגה 3, לדוגמא: סשימי ניו סטייל סלמון, פילה סלמון טריאקי, קומבינציית סושי וסשימי סלמון.
מנות עשירות בסיבים תזונתיים- המנות בתפריט שיקבלו את הסימון "סיבים תזונתיים" יהיו עשירים בסיבים תזונתיים ויתרמו לשמירה על לתפריט מאוזן ובריא, המכיל כמות גבוהה של סיבים תזונתיים, לדוגמא: סלט מלפפונים ואצות, סלט נווטים, טפניאקי אספרגוס ופטריות,ירקות מעורבים בטפניאקי.

קיוטו הרצליה
אריה שנקר 7, בניין גב-ים 3, הרצליה פיתוח