מסעדות, הזמנת מקום במסעדה, חיפוש והמלצות על מסעדות בתי קפה וברים בישראל
Skip Navigation Linksראשי > חדשות מבצעים ומבזקים מעולם המסעדות > מוצאי כיפור באלורה- לילה של פיצות מושחתות, וגם תפריט אפרטיבו מיוחד לסוכות

מוצאי כיפור באלורה- לילה של פיצות מושחתות, וגם תפריט אפרטיבו מיוחד לסוכות


מוקד הזמנת אירועים במסעדות
מסעדת אלורה תחגוג את גמר הצום בלילה של פיצות מושחתות על המרפסת. חטאים ראשונים מעולם לא היו טעימים יותר. מחירי הפיצות המיוחדות ינעו בין 40-60 ₪.

בתפריט המיוחדות מנות כמו:
פיצה קוואטרו פורמג'יו- ארבע גבינות, עגבניות
פרוטי דה מארי- פיצה פירות ים חריפה
קפריצ'יוזה- עגבניות, מוצרלה, פטריות וארטישוק
ועוד, ועוד, ועוד...

בנוסף, ברוח חטאים ראשונים יוגשו מבחר קוקטיילים איטלקיים מיוחדים כמו קמפצו (קמפרי, פנטה, אנגסטור ותפוז), ומוחיטו איטלקי על בסיס סמבוקה, יינות מבעבעים, ויינות איטלקיים איכותיים במחירים מיוחדים.

בנוסף, בסוכות, יוגש תפריט חגיגי שיוגש לאורך כל חול המועד, בין השעות 16:00-19:00.
במסגרת חגיגות האפרטיבו תוכלו להזמין מבחר יינות איטלקיים בכוס או בבקבוק, ולקבל לצידם באותו המחיר מנות ביניים משודרגות מהמטבח ופוקאצ'ה חמה מהטאבון עם מטבלים.
בעלות משתלמת במיוחד של 64 ₪ בלבד תקבלו: 2 כוסות יין לבחירה כגון קיאנטי איל לאו סופריורה, רופינו, או אורבייטו, של יקב רופינו לדוגמא, בתוספת פוקצ'ה חמה, מטבלים ומנה ראשונה לבחירה מהמבחר.
מי שיחפוץ בבקבוק, יקבל בעלות של 132 ₪ בלבד בקבוק מכובד של וולפוליצ'לה, טומאסי, או פינו גריג'יו, לה רוסה, טומאסי, לדוגמא, בתוספת של פוקאצ'ה, מטבלים ו- 2 מנות לבחירה מהמבחר.

בין המנות שיוגשו במסגרת החגיגה- ברוסקטה אלורה, ברוסקטה מטיאס, ברוסקטה פסטו עיזים, סלט רועים, מולים ברוטב רוזה אניס, שרימפס קלמארי אליו אוליו, ניוקי ערמונים, קוואטרו פורמג'י, פיצה גבינת עיזים ועוד מנות מיוחדות נוספות ברוח החג.

אלורה
שד' רוטשילד 60, תל אביב
קופון למסעדה, קופון למסעדות, קופונים למסעדות