מסעדות, הזמנת מקום במסעדה, חיפוש והמלצות על מסעדות בתי קפה וברים בישראל
Skip Navigation Linksראשי > חדשות מבצעים ומבזקים מעולם המסעדות > מסעדת "דריה" החדשה מתחזקת ומשיקה את עצמה מחדש כדיינר איטלקי אמריקאי כשר

מסעדת "דריה" החדשה מתחזקת ומשיקה את עצמה מחדש כדיינר איטלקי אמריקאי כשר


מוקד הזמנת אירועים במסעדות
מסעדת דריה השיקה את עצמה מחדש כדיינר איטלקי אמריקאי כשר בניצוחה של השפית האיטלקייה המוערכת תמר סגרי.
בחזון המסעדה להציע מטבח איטלקי אמריקאי משודרג במחירים שווים לכל כיס, ובאווירה נעימה לקהל שומרי הכשרות. התפריט החדש חובק קלאסיקות איטלקיות בשריות לצד מנות דיינר עם נגיעות של טקס מקס.
בשלב ראשון, המסעדה תפעל חמישה ימים בשבוע, החל מ- 12:00 בצהריים ועד חצות, עם תפריט עסקיות משתלם עם ארוחות מלאות החל מ- 38 ₪ ותפריט ערב עשיר לצד מבחר יינות כשרים וקוקטיילים במחירים שווים לכל כיס.

בקטגורית המנות הראשונות (19-41 ₪): אנטיפסטי– מבחר של ירקות העונה צלויים על הגריל בתיבול עדין מוגש עם פוקצ'ה, ארטישוק ממולא בשר עגל וצנוברים - על מצע עגבניות שרי, פטה כבד- מוגש עם צנימים וקונפיטורה ביתית, צ'סטינו עגל ברגו עגבניות- בשר עגל קצוץ עם ירקות שורש, מוגש על שתי טורטיות קטנות, אגרול קליפורני- ירקות העונה חלוטים ועטופים בבצק מקסיקני מוגש עם שני מטבלים, טרטר סלמון עם תפוחי עץ ומרטיני-סלמון קצוץ דק בטיבול עדין, ניוקי חזה אווז ופטריות, ועוד.

ארוחות הסלט מתומחרות במחיר שנע בין 24- 42 ₪ וכולל קלאסיקות כגון: סלט קיסר קלאסי עם רצועות עוף, סלט פנצנלה- סלט איטלקי של ירקות חיים חתוכים גס ולחם, וסלט עלים צעירים בוויניגרט פטל- עלי בייבי, עגבניות שרי ונאצ'וס פריכים.
המנות העיקריות נעות בין 42- 89 ₪ וכוללות מנות כמו: דריה בורגר- המבורגר ביתי מבשר עגל טרי 220 גרם מוגש עם צ'יפס, אנטריקוט מיושן- נתח אנטריקוט של 270 גר' מבשר בקר, מוגש עם צ'יפס וסלט ירוק, קורדון בלו- חזה עוף ממולא בפטריות וחזה אווז מעושן, מוגש על פירה, סלטימבוקה סינטה וחזה אווז- פרוסות של סינטה חזה אווז ומרווה, פהיטס עוף ובקר בהרכבה עצמית- לאפות מקסיקניות מסורתיות מוגשות לצד בשר בקר ועוף, מייפל סלמון על אורז ונרה שחור- סלמון אפוי בתנור עם גלייז מייפל, מוגש על אורז ונרה שחור, טליאטלה רגו- פסטה ארוכה ושטוחה, עם בשר בקר בבישול ארוך ברוטב עגבניות איטלקי, ועוד.

לקינוח מבחר מנות מתוקות (27-34 ₪) כמו קרם ברולה קוקוס, סופלה שוקולד, וג'לי שמפניה ופירות יער.

דריה כשר
קרליבך 29, תל אביב