מסעדות, הזמנת מקום במסעדה, חיפוש והמלצות על מסעדות בתי קפה וברים בישראל
Skip Navigation Linksראשי > חדשות מבצעים ומבזקים מעולם המסעדות > כריכים פריכים ומאפי לחם חדשים בליליות בייקרי

כריכים פריכים ומאפי לחם חדשים בליליות בייקרי


מוקד הזמנת אירועים במסעדות
שף-קונדיטור עמיר לוליאן מליליות בייקרי משיק כריכים פריכים ומאפי לחם חדשים. בין המוצרים: כריכים עשירים בגבינות וירק, בייגלים פריכים ומאפי לחם האפויים מבצקים איכותיים. המאפים מתאימים לארוחת עשר/צהריים, ויכולים לשמש גם כ-"snack" לצבירת אנרגיה במהלך היום.

בין המוצרים:

פיתה דקיקה עם גבינת חלומי ופלפלים: הפיתה נאפת במאפיה מבצק איכותי ומוגשת כלאפה דקיקה עם עלי תרד, פלפלים אפויים, ממרח פלפליים וגבינת חלומי צרובה על האש שמעניקה לפיתה מליחות עדינה. (33 ₪)

פיתה חלומי עם זוקיני וגבינת שמנת: הפיתה מוגשת כלאפה דקיקה עם עלי בייבי תרד וגבינת שמנת. הטעמים של הזוקיני וגבינת השמנת מתערבבים יחד ויוצרים טעם מעודן. (32 ₪)

בייגל כוסמין עם גבינת עיזים: הבייגל אפוי בשילוב קמח כוסמין וקמח מלא ומזכיר במראהו בייגל אמריקאי. הבייגל מכיל ירקות קלויים, אנטיפסטי קישוא ופלפל. בעל מרקם חיצוני קריספי ורך מבפנים. מתאים במיוחד לשוחרי הבריאות שמעוניינים לשלב בין יתרונות תזונתיים לטעם. (33 ₪)

בייגל כוסמין עם סלמון מעושן: מכיל גבינת שמנת, בצלצלים ירוקים ופלחים של עגבניות (35 ₪)

כל הכריכים מוגשים בתוספת סלט ירוק.

מקל לחם זיתים עם פרמז'ן: אפוי על בסיס לחם שאור בתוספת זיתים לעשבי תיבול, מוצרלה ופרמז'ן. הלחם בעל מרקם חיצוני קריספי ורך מבפנים. הטעם של הפרמז'ן דומיננטי. (10 ₪)

ליליות כשר
דפנה 2, תל אביב