מסעדות, הזמנת מקום במסעדה, חיפוש והמלצות על מסעדות בתי קפה וברים בישראל
Skip Navigation Linksראשי > חדשות מבצעים ומבזקים מעולם המסעדות > יום האשה הבינלאומי במסעדת כרמים

יום האשה הבינלאומי במסעדת כרמים


מוקד הזמנת אירועים במסעדות
מסעדת "כרמים" במושב סגולה, מציינת את יום האישה הבינלאומי בדרך לא שגרתית, ומציעה לכן לכבוש את ערבות הנגב בלילה, ולגלות את סוד הקסם של החיזור והזוגיות אצל בעלי החיים במדבר.

במסגרת יום האישה הבינלאומי תקיים המסעדה שלושה "ערבי ספארי ", שיתקיימו בין התאריכים 8, 10 ו-15 במרץ. את תחילת הסיור תחלנה עם ד"ר חיים ברגר, זואולוג וחוקר התנהגות טורפים, ותצאו עמו מנקודת המפגש ממדרשת שדה בוקר לכיוון הר הנגב. במהלך הסיור יסביר ד"ר ברגר אודות דרכי החיזור וההזדווגות אצל בעלי חיים, הכללים הסודיים לשמירה על זוגיות בטבע, ויגלה כיצד נערך ה"שידוך" בין בני הזוג, ומהו סוד ההתאמה בין בני הזוג. כל זאת על רקע מפגש עם הדיירים הליליים של האזור, המאפשר לכם להציץ באופן לא שגרתי למשחק החיזור בין שועלים ושועלות, זאבים וזאבות ואף עקרבים ועקרבות.

סיורי הספארי יפתחו בשעה 17:00 ויסתיימו בשעה 21:30, אז תחזור הקבוצה למסעדת "כרמים" במושב סגולה, ותהנה מחגיגת גורמה מעשה ידיו של השף סהר רפאל, עם כל מנות הבית המפורסמות, כולל גבינות תום, סיגר חציל, ניוקי שקדי עגל, קן קדאיף, גבינה ושוקולד ועוד. סיורי ספארי יתקיימו בתאריכים 8, 10 ו-15 במרץ ומחיר השתתפות: 300 ₪ לאדם (כולל ארוחת הערב) , מינימום בקבוצה 8 איש .


כרמים
בכניסה למושב , סגולה