מסעדות, הזמנת מקום במסעדה, חיפוש והמלצות על מסעדות בתי קפה וברים בישראל
Skip Navigation Linksראשי > חדשות מבצעים ומבזקים מעולם המסעדות > תותיאדה! פסטיבל תותים במסעדות

תותיאדה! פסטיבל תותים במסעדות


מוקד הזמנת אירועים במסעדות
בשיא עונתם של התותים הקורצים אלינו מדוכני הפירות, יוצאות המסעדות המובילות בפסטיבל תותים שבמסגרתו יפתיעו ויפנקו אותנו בשורה של מנות תותים מקוריות. במהלך חודש מרץ 2011.
מגוון מנות מקוריות המשלבות את פרי התות הבשל במנות ראשונות, עיקריות וקינוחים יצירתיים.
הזדמנות מופלאה לחובבי הפרי המתוק והמעודן שמוכיח שהוא גם גורמה:

במסעדת "אוליב ליף" שבשרתון תל אביב (כשר) מציע השף צ'רלי פדידה לעונת התותים קינוח של קרמבל תותים חם (38 ₪) מסעדת אדמה מקנחת במרק תותים בכוסות מרטיני (28 ₪) במסעדת השף "כרמים" במושב סגולה חוגג השף סהר רפאל עם מנות תותים כגון בריוש עם כבד אווז על ריבת תותים (58 ₪) , מנה עיקרית של תותים מקורמלים על חזה מולארד לצד סלסת תותים וכוסברה (84 ₪) קינוח מעודן של תותים וקרם מסקרפונה עם תלתלי פילו (34 ₪)
ולמי שאוהב מתוק מתוק... רשת הקונדיטוריות "שמו קונדיטוריה" בחיפה, תל אביב ורמת השרון (כשר), מציעה מבחר מנות תותים: מנות אישיות בכוס של קראמבלס, מרשמלו תות, קציפת שוקולד לבן (19 ₪) פאי תותים בצק פריך, קרם וניל ותותים טריים (59 ₪), רולדת וניל ותות (49 ₪), פאי אקזוטי בצק פריך, קרם וניל, תותים, קיווי ואננס (49 ₪). עוגת גבינת שמנת ותותים עם קרמבל פריך (79 ₪) . במסעדת "לארא" ירושלמית מציע השף ליאור חפצדי מנה של כבד אווז צרוב עם תותים וברוסקטות מבושל בתבלינים (98 ₪).