מסעדות, הזמנת מקום במסעדה, חיפוש והמלצות על מסעדות בתי קפה וברים בישראל
Skip Navigation Linksראשי > חדשות מבצעים ומבזקים מעולם המסעדות > תפריט עסקי חדש במסעדת אדמה

תפריט עסקי חדש במסעדת אדמה


מוקד הזמנת אירועים במסעדות
מסעדת ADAMA בקתה קולינארית בזיכרון יעקב מציגה לרגל החורף תפריט עסקי חדש, עם שפע מנות ספיישל מקוריות ומפתות, המעניקות לכם קרקע של גורמה לעסקיים במהלך ימות השבוע. את הדיל העסקי תוכלו לנצל בימים א'-ה' בין השעות 16:00- 12:00, וליהנות ממחירים משתלמים על כל הספיישלים החדשים - המוגשים בתוספת מנה ראשונה לבחירה.

בתפריט העסקיות החדש מחכה לכם מצעד מקורי ומרענן של ספיישלים על טהרת הגורמה וחומרי הגלם העונתיים של הצפון. כך נפתח את הצהריים עם אפשרות ל-3 טאפסים מתחלפים, מרק היום או סלט עלים רענן, נוסיף לחם טרי לשולחן, ונמשך למצעד עיקריות שמפנק אתנו עם חזה עוף מושחם בתבלינים ולימון כבוש, כבדי עוף באגסים ויין, פילה דג ים ברוטב לימון ועגבניות, שניצל עגל וינאי פריך, ואנטריקוט מיושן צלוי המוגש עם רוטב ציר עגל מצומצם במחיר מיוחד. כל העיקריות מוגשות עם תוספות בריאות לחורף בצורת פירה, תפו"א מושחמים או אורז ירוק. למי שרוצה לסעוד בקלילות, ניתן ליהנות מסלט עוף צלוי ברוטב איולי עם עליי בייבי, ולחובבי הפסטות והצמחונים מציעים 3 מנות לבחירה: פסטה פטוציני בטעמי היום (מתחלף), ניוקי עם עגבניות צלויות ברוטב עגבניות, זיתים שחורים וחמאת פיסטוקים, וקנלוני עבודת יד במילוי גבינת עיזים ותרד עם אגוזים, אפוי ברוטב סיציליאני עם קשקבל.


תפריט עסקיות חדש:
לפתיחה (לבחירה): סלט עלים, 3 מנות טאפאס מתחלפות, מרק היום. * מנת לחם הבית (12 ₪)
עיקריות: חזה עוף מושחם בתבלינים ולימון כבוש (49 ₪), כבדי עוף באגסים ויין (49 ₪), פילה דג ים ברוטב לימון ועגבניות (69 ₪), שניצל עגל וינאי פריך (69 ₪), אנטריקוט מיושן צלוי מוגש עם רוטב ציר עגל מצומצם (79 ₪). סלט עוף צלוי ברוטב איולי עם עליי בייבי (49 ₪).
פסטות: פסטה פטוציני בטעמי היום - מתחלף (49 ₪), ניוקי עם עגבניות צלויות, רוטב עגבניות, זיתים שחורים וחמאת פיסטוקים (49 ₪), קנלוני עבודת יד במילוי גבינת עיזים ותרד עם אגוזים אפוי
ברוטב סיציליאני עם קשקבל (59 ₪). תוספות לבשריות: פירה, תפ"א מושחמים, אורז ירוק.

אדמה-בקתה קולינרית
מעלה הראשונים 8, זכרון יעקב