מסעדות, הזמנת מקום במסעדה, חיפוש והמלצות על מסעדות בתי קפה וברים בישראל
Skip Navigation Linksראשי > חדשות מבצעים ומבזקים מעולם המסעדות > מתחם ניופאן גורמה בסניף ספייסס

מתחם ניופאן גורמה בסניף ספייסס


מוקד הזמנת אירועים במסעדות
חנות חדשה משותפת לניופאן גורמה ו SPICES נפתחת בימים אלו בתוך מתחם חנות הדגל של רשת SPICES כלים וטעמים, בהדר יוסף, תל אביב. בחנות ימכרו מוצרי החשמל הקטנים למטבח מבית ניופאן גורמה, הכוללים את המותגים המובילים קיצ'נאייד, טפאל, מג'מיקס, דלונגי, קרופס ועוד, זאת לצד שילוב מוצרי החברה במתחם הסדנאות הפעיל של SPICES כלים וטעמים. השילוב בין החנויות מציע חוויית קניה קולינרית הוליסטית שאין כמוה בישראל. החנות החדשה נפתחת בהשקעה של 800,000 שקלים ותשתרע על פני 200 מ"ר, לאור הצלחת מתחם ניופאן גורמה במתחם מלון מנדרין.

המתחם שנוצר משתוף הפעולה של ניופאן גורמה ו- SPICES הוליד חנות קונספט – ONE STOP SHOP לבישול, אפיה ותרבות האירוח - כל מה שהצרכן חובב הבישול צריך. החל מכלי הבישול וההגשה, עם תוספת מכשירי החשמל האיכותיים, דרך חומרי הגלם העשירים והמשובחים ועד הסדנאות המקצועיות והידע הקולינרי הנרחב של המוכרים. למעשה, לראשונה בארץ, נוצר כאן עבור חובב הבישול הביתי עולם קולינרי שלם שלא נראה כמותו בעבר. בחנות החדשה גם אגף קפה, הכולל מגוון רחב של מכונות קפה, עם ההשלמה המתבקשת של SPICES כחנות גורמה, במוצרים המשלימים. המתחם יציע פולי קפה איכותיים טחונים במקום, כלי הגשה לקפה ועוד, לצד סדנאות קפה ייחודיות, שיועברו במתחם הסדנאות הגדול הקיים במקום.

בחנות יתקיימו כל העת הדגמות של בישול ואפיה עם שימוש במכשירים של ניופאן. אחת לשבועיים יתקיימו סדנאות בנות שעתיים במחיר של 120 ₪ לאדם, הן בתחום הבישול והן בתחום האפיה, שיציגו שימוש מושכל במכשירי החשמל תוך כדי הדגמות ומתן מתכונים וטיפים לבישול ולאפיה.

רשת SPICES כלים וטעמים הינה רשת חנויות קונספט, בתל אביב, יהוד וביל"ו שמשלבות בין אהבת בישול הגורמה, חוויית קנייה וידע מקצועי. מתחם ניופאן גורמה במלון מנדרין בצומת גלילות כולל את חנות קיצ'נאייד, מתחם "קפה בבית" ומרכז סדנאות בישול ואפייה. המתחם הוקם על ידי רונה גיור מנכ"ל ניופאן גורמה והשפית שמרית גולדברג- צפדיה, בעלת מוניטין בתחום הקייטרינג בוטיק.

ספייסס
קהילת סלוניקי 11, הדר יוסף, תל אביב