מסעדות, הזמנת מקום במסעדה, חיפוש והמלצות על מסעדות בתי קפה וברים בישראל
Skip Navigation Linksראשי > חדשות מבצעים ומבזקים מעולם המסעדות > מסעדת סיימון בפתח תקווה מרחיבה את שעות הפעילות

מסעדת סיימון בפתח תקווה מרחיבה את שעות הפעילות


מוקד הזמנת אירועים במסעדות

מסעדת סיימון בפתח תקווה מרחיבה את שעות הפעילות, ומזמינה אתכם ליהנות מהתפריטים העשירים, השירות הנפלא והאווירה המשפחתית גם במוצאי שבת: החל מהשעה 20:00 ועד לחצות

במסעדת "סיימון" הכשרה (מהדרין) בפתח תקווה, מרחיבה את שעות הפעילות, וכדי שתוכלו ליהנות מהספיישלים האהובים, האווירה המשפחתית והשירות המתוקתק, החליטו להרחיב את שעות הפעילות ולהזמין אתכם לסעוד גם במוצאי שבת. החל מחודש ספטמבר תפעל המסעדה במתכונת מלאה גם במוצ"ש : החל מהשעה 20:00 ועד לחצות - 24:00.

במסעדת "סיימון" מחכים לכם 100 מקומות ישיבה, המזמינים אתכם לסעוד עם כל המשפחה או לארח לקוחות עסקיים. על עיצוב המקום הופקד משרדו של "יואב דריאל אדריכלות ועיצוב" שאפיין את החלל בקווים ישראלים אותנטיים, ועטף את אזורי הישיבה בעיצוב חם וכפרי, הסובב שלושה עמודי בסיס המדמים מוטיבים מהטבע. לצד הזדמנות להתרענן עם כל המשפחה באווירה נעימה ומרגיעה. כמו-כן, תוכלו ליהנות מאווירה יוקרתית לאירועים מיוחדים. מאחורי המטבח האקסקלוסיבי ב"סיימון" עומד השף והיועץ הקולינארי רונן דברת-בלוך, שמפתיע עם תפריט עשיר ואותנטי, העושה כבוד לחומרי הגלם הים תיכוניים, ומשלב בתפריט מגוון של תבלינים תוספות מירקות ופירות העונה ורטבים אקזוטיים.

מסעדת סיימון הכשרה למהדרין בפתח תקווה
רח' שחם 36, מיקוד 49517, טלפון: 03-7448888