מסעדות, הזמנת מקום במסעדה, חיפוש והמלצות על מסעדות בתי קפה וברים בישראל
Skip Navigation Linksראשי > חדשות מבצעים ומבזקים מעולם המסעדות > מסיבת סוף הקיץ בבית המשקאות של נפתלי

מסיבת סוף הקיץ בבית המשקאות של נפתלי


מוקד הזמנת אירועים במסעדות
מדי שנה נפגשים חברי מועדון הלקוחות של רשת "בית המשקאות של נפתלי" ואורחים נוספים במסיבה מסורתית לציון סוף הקיץ ולקראת השנה החדשה. במסיבה משתתפים יקבים ויבואנים רבים המציגים את מיטב היינות, הבירות והמשקאות.

האורחים במסיבה מקבלים בכניסה כוס למילוי מחודש במהלך כל הערב ויכולים להתרשם מטעמם של מגוון היינות והמשקאות, ליהנות מחברה טובה וממוזיקה של D.J כן מדוכן המציע סושי ודים סאם.

בין המשתתפים בערב: אדום כהה ייצג את היקבים שילה, יפו, עגור וטוליפ; נורמן פרמיום יציג בירות מחו"ל – פולרס (לונדון פרייד, לונדון פורטר, ESB וגולדן פרייד); צרפת ישראל – יקב ברינג'ר – זינפנדל מבעבע; הכרם עם למברוסקו כשר ויקבי רמת הגולן יציגו בשני דוכנים את מבשלת בזלת בירות הגולן. כמו כן יציגו היקבים הבאים: בנימינה, ברקן, ברבדו, לביא – ליקרים, רימון, אמפורה, קיטרון – יקב תניא, והגפן.

כל המשקאות המוצגים בערב זה מוצעים ליום אחד במחירי מבצע אטרקטיביים במיוחד, ולכן רבים מנצלים את ערב המסיבה לקניית מתנות לראש השנה ויינות לארוחת החג.

האירוע פתוח לקהל הרחב. אם אתם חובבי יינות ומשקאות, אם אתם מארחים בערב ראש השנה ורוצים לקנות את המשקאות לארוחת החג במחירים טובים ואם אתם מעוניינים לקנות מתנות מיוחדות לראש השנה, ערב המסיבה הוא הזדמנות מצוינת.


מסיבת סוף הקיץ תתקיים ביום חמישי 26 באוגוסט 2010 החל מהשעה 21:00. עלות כניסה סמלית בסך 25 ₪ כולל כוס מתנה למילוי ללא הגבלה במשך כל הערב.

המסיבה תתקיים בסניף גבעתיים, אלוף שדה 15 (ליד תחנת הדלק פז) טל' 03-7316022
כדי לשריין מקום, רצוי להירשם באתר www.goodwines.co.il