מסעדות, הזמנת מקום במסעדה, חיפוש והמלצות על מסעדות בתי קפה וברים בישראל
Skip Navigation Linksראשי > חדשות מבצעים ומבזקים מעולם המסעדות > רשת דה קוק סטור מציגה סלייסר חדש

רשת דה קוק סטור מציגה סלייסר חדש


מוקד הזמנת אירועים במסעדות
חדש ברשת The Cook Store - סלייסר גאוני מבית מותג Alligator
גאדג'ט שמאפשר חיתוך מדויק ומהיר של כל סוגי הירקות והפירות: החל מהירקות הקשים וכלה בפירות הרכים והעדינים. נהדר לסידור פלטות גבינה או ירקות והכנה מהירה של סלט פירות לקיץ.

לכל מי שחושש מהמנדולינה ורוצה ליהנות מיתרונות חיתוך של פירות וירקות העונה במקצועיות, בדגש על דיוק וקלות שימוש המתבקשת, מציעה רשת The Cook Store פטנט מבית מותג Alligator הבינלאומי.

פורס הירקות והפירות (המכונה "סלייסר") פותח מעל לשנתיים במחלקת המחקר והפיתוח של חברת Alligator, ומציג פטנט מבריק לחיתוך ופריסה פשוטה של ירקות ופירות קשים או רכים בזכות שימוש בסכינים מדורגות. עם הפורס תוכלו ליהנות מפריסה שווה של חתיכות הפרי והירק – גם בחיתוך העגבניות.

בנוסף לכך, מגיע הפורס עם רשת ניקוי המקלה על תהליך השטיפה, לצד סכינים מדורגות המאפשרות פריסה של פירות לקישוט עוגות, סידור פלטת פירות העונה ופריסת גבינות לקראת אירוח. המוצר מגיע עם אחריות לשנתיים.


סלייסר ירקות ופירות Alligator - 249 ₪

רשת The Cook Store מתמחה בכלים, ציוד ואביזרים למטבח ממיטב החברות המובילות בעולם. חנויות הרשת מכילות את כל מגוון המוצרים הנדרשים לבישול, אפייה וטיגון ומאפשרת רכישה דרך אתר האינטרנט החדש: www.cookstore.co.il.
במבחר: כלי אפייה ובישול, מערכות אוכל, גאדג'טים למטבח, מוצרי חשמל ועוד.


The Cook Store
1800-384-838