מסעדות, הזמנת מקום במסעדה, חיפוש והמלצות על מסעדות בתי קפה וברים בישראל
Skip Navigation Linksראשי > חדשות מבצעים ומבזקים מעולם המסעדות > ערבי יינן בכרמלה בנחלה

ערבי יינן בכרמלה בנחלה


מוקד הזמנת אירועים במסעדות
במסגרת מסע הטעמים- "גליל גורמה 2010" המציין את חגיגות העשור ליקב הרי גליל, השוכן בקיבוץ יראון, מוזמנים שוחרי היין והגורמה להיות שותפים לחוויה אנינת טעם.
ב- 23 ו-24 בפברואר 2010 יארח החדר הפרטי של "כרמלה בנחלה" את יקב הרי גליל לשני ערבים של ארוחת טעימות, כמיטב המסורת של השף דניאל זך, כשיינות האיכות של יקב הרי גליל ישולבו בהתאמה למנות המוצעות בתפריט.

מנות פתיחה למרכז השולחן: סשימי סלמון עם סלט שורשים, חציל ורוטב מיונז ווסאבי; סינטה כבושה במלח ים, גבינה כחולה ופרי ופטה כבד עוף כפרי ופיסטוקים עם אגסים צלויים ובצל ביין אליהם יתלווה הרי גליל ויונייה 2008, יין לבן יבש המתובל בניחוחות של משמש, נקטרינה, בושם רענן וריחות עשבי תיבול טריים, ברקע ניחוח עדין של עץ אלון.
עיקריות למרכז השולחן בשלבים: ריזוטו עגבניות טריות בבזיליקום ושמן זית עם ביצה עלומה, צ'ילי וגבינת מונצ'גו ומנה של פילה דג ים בגריל עם ניוקי ביתי, ברוטב שמנת ערמונים ופטריות פורצ'יני שיוגשו עם הרי גליל אביבים 2007, יין לבן יבש בניחוחות פרחים, אפרסק, תפוח ירוק, אגס ופרי טרופי; T bone טלה בגריל לצד גראטן ארטישוק ירושלמי ברוזמרין עם פסטו זעתר ולצידו הרי גליל מירון 2006, יין אדום יבש המשתלב היטב עם מנות בשר עשירות טעם ובשר עגל שהתבשל לאיטו בציר בקר וסילאן ויוגש עם פירה וירק מאודה יחד עם יין הדגל של יקב הרי גליל, יראון 2006, יין בעל גוף מלא, מרקם קטיפתי וסיומת ארוכה ומלטפת. בסיום הארוחה יוגשו מבחר קינוחים.
מחיר הארוחה: 250 ₪ לסועד. יש להזמין מקומות מראש.

כרמלה בנחלה
התבור 46, פינת הרמב"ם 14 מדרחוב נחלת בנימין, תל אביב
03-5161417